• تاریخ انتشار : 1399/12/04 - 10:24
  • تعداد بازدید خبر : 546
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
چهارمحال وبختیاری

پنج سال حبس، شلاق و جزای نقدی برای رشوه‌گیران در شهرداری گندمان

با ورود و بررسی بازرسان بازرسی‌کل استان چهارمحال و بختیاری 5 نفر از عوامل شهرداری و شورای اسلامی شهرستان‌های استان مجرم شناخته شدند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان چهارمحال وبختیاری، متعاقب بازرسی موردی انجام شده از شهرداری گندمان از توابع استان چهارمحال و بختیاری، 5 نفر از عوامل شهرداری و شورای اسلامی شهر گندمان به علت مراوده مالی با پیمانکار پروژه‌های عمرانی شهرداری، با ارسال گزارش اختصاصی کیفری به مرجع قضایی و پیگیری مستمر نماینده حقوقی، منجر به صدور حکم محکومیت شد.

بازرس‌کل استان، با اعلام مطلب مذکور افزود: بر اساس دادنامه صادره از سوی مرجع قضایی، شهردار و عوامل ذی‌ربط در شهرداری و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر گندمان، به علت اخذ رشوه از پیمانکار، هر کدام به تحمل (5) سال حبس، شلاق، انفصال از خدمات دولتی و جزای نقدی معادل وجه مأخوذه در وجه صندوق دولت محکوم شده‌اند. علاوه بر موارد مذکور تعداد 7 نفر از بستگان سببی و نسبی مرتکبین ارتشاء که نقش واسطه در اخذ رشوه داشته‌اند، بر اساس حکم صادره، هر یک به تحمل شش ماه حبس، شلاق و جزای نقدی محکوم شدند.

احمدی تصریح کرد: پیمانکار پروژه بر اساس مستندات موجود و همکاری که در طول تحقیقات با دستگاه نظارتی داشته، به‌موجب گزارش بازرسی‌کل استان و تصمیم مقام محترم قضایی معاف شده است.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی