سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1398/07/30 - 13:19
  • تعداد بازدید خبر : 806
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
هرمزگان

ورود بازرسی کل استان هرمزگان به اختلافات سازمان منطقه آزاد قشم با شهرداری‌های قشم، درگهان و سوزا

ورود بازرسی کل استان هرمزگان به اختلافات سازمان منطقه آزاد قشم با شهرداری‌های قشم، درگهان و سوزا

 

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان هرمزگان، جلسه‌ای به‌منظور بررسی اختلافات سازمان منطقه آزاد قشم با شهرداری‌های قشم، درگهان و سوزا در محل بازرسی کل استان برگزار شد.
در این جلسه که با موضوع بررسی اختلافات سازمان منطقه آزاد قشم با شهرداری‌های قشم، درگهان و سوزا پیرامون صدور پروانه ساختمانی و تشکیل کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری‌ها با حضور رضا مختاری بازرس کل استان، معاون نظارت و بازرسی و تعدادی از بازرسان و همچنین معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم و تعدادی از مدیران آن سازمان، معاون فرماندار قشم و شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای قشم، درگهان و سوزا برگزار شد، بازرس کل استان هرمزگان اظهار داشت: در راستای سفر ریاست محترم قوه قضائیه به استان تمام کمبودها در کلیه مناطق مختلف استان مورد پایش دقیق قرار گرفت و کار کارشناسی و عمیق تیمی قبل از حضور ایشان انجام پذیرفت، کمبودها، مشکلات، ایرادات و نقاط ضعف و قوت احصاء و بررسی شد و وضعیت دقیقی از استان به دست آمد.
رضا مختاری بازرس کل استان در ادامه گفت: سفر ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور حجت‌الاسلام‌والمسلمین درویشیان به نمایندگی از ریاست محترم قوه قضائیه در جزیره قشم سفر خوبی بود، مسائل و مشکلات موجود از قبل جمع‌بندی و خدمت ریاست سازمان بازرسی کل کشور ارائه‌شده و خود ایشان نیز بازدیدهایی در سطح جزیره داشت، در این میان تقاضاها و دغدغه‌های مردمی قابل‌توجهی نیز واصل شد که مورد رصد و در دست پیگیری می‌باشد.
وی اظهار داشت: بنای ما بر این است که با هم‌افزایی و هم‌اندیشی در زمان قابل قبولی مشکلات پیش رو را سامان داده و حل کنیم چراکه اختلاف‌نظر و دیدگاه‌های کاری متفاوت نباید مانع خدمت‌رسانی و دلیلی برای متضرر بودن و سرگردانی مردم نجیب، خونگرم و صمیمی قشم باشد و لازم است که اختلاف دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی و تفاسیر مختلف و مبانی قانونی را در هر حوزه‌ای مطرح کنیم و چاره‌اندیشی و تعیین تکلیف نهایی شود.
بازرس کل استان هرمزگان تصریح کرد: کار، ریشه‌دار و ایراد، قدیمی است ولی قطعاً با همّت و حمیّت همه مسئولین و مجموعه بازرسی کل استان این مشکلات قابل‌رفع است و باید تمام ظرفیت‌های لازم در استان را به خدمت بگیریم تا مشکلات قشم جمع‌بندی و با سرعت بیشتر به سمت حل نهایی قدم بردارد.
رضا مختاری ضمن بیان این موضوع که می‌بایست در این مسیر در کنار هم باشیم و موضوع را حل کنیم، تأکید کرد: با اراده و خرد جمعی، مسائل و دغدغه‌های موجود قابل‌رفع است و اگر دلسوزانه در این مسیر قدم بگذاریم، خروجی آن خدمت به مردم، آسایش و رفاه بیشتر مردم و درنتیجه حل شدن مشکلات و افزایش میزان رضایتمندی ایشان است.
بازرس کل استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: در پی تأکید ریاست سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر لزوم تعیین تکلیف و رفع اختلافات موجود فی‌مابین سازمان منطقه آزاد قشم و شهرداری‌های جزیره قشم به جهت وجود نارضایتی‌های عمومی از وضعیت موجود، این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار بازرسی کل استان هرمزگان قرار دارد.
در این جلسه مسئولین و مدیران حاضر نیز به بیان نقطه نظرات و ارائه پیشنهاد‌ها به‌منظور رفع مشکلات موجود پرداخته و تبادل‌نظر نمودند.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم