• تاریخ انتشار : 1399/12/27 - 12:27
  • تعداد بازدید خبر : 397
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نظارت بر بازار استان چهارمحال و بختیاری برای تامین مایحتاج عمومی

بازرسان بازرسی‌کل استان چهارمحال و بختیاری به همراه مسئولین ذیربط تعزیرات حکومتی، نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و بازرسان سازمان صمت استان بر بازار روزهای پایانی سال نظارت کردند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان چهارمحال و بختیاری، در راستای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های متولی با هدف کاهش دغدغه­‌های مردمی در خصوص تامین مایحتاج عمومی در ایام پایانی سال 1399 و برخورد با تخلفات گران­‌فروشی مرغ زنده و گوشت مرغ، بازرسی‌کل استان در جهت نظارت بر نحوه عملکرد صحیح دستگاه‌­های اجرایی، نسبت به انجام گشت مشترک و نظارت میدانی نامحسوس بر مراکز تامین و توزیع مرغ در سطح شهر به اتفاق مسئولین ذی‌ربط تعزیرات حکومتی، نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و بازرسان سازمان صمت استان اقدام کرد.

علی احمدی، بازرس کل استان اظهار داشت: در گشت و نظارت مشترک از تعداد 6 فروشگاه و مرکز توزیع و فروش مرغ گرم بازدید به عمل آمد که طی مشاهدات صورت گرفته و پیگیری­‌های به عمل آمده، اقدامات قانونی لازم در راستای برخورد با متخلفین از جمله مکاتبه با اتاق اصناف از سوی سازمان صمت استان مبنی بر پلمپ واحدهای متخلف و معرفی دو واحد صنفی متخلف، با تخلفاتی از جمله: عدم درج قیمت، عدم اخذ پروانه کسب و... به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان جهت پیگیری­‌های بعدی اقدام شد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -