• تاریخ انتشار : 1399/06/30 - 12:31
  • تعداد بازدید خبر : 433
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
چهارمحال وبختیاری

نشست مشترک بازرس‌کل استان چهارمحال و بختیاری با عوامل پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی

بازرس‌کل استان چهارمحال و بختیاری در نشست مشترک با عوامل پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی در خصوص تعامل و همکاری بیشتر جهت رسیدگی به پرونده‌های جرائم اقتصادی در قالب کارگروهی مشترک تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان چهارمحال و بختیاری، علی احمدی، بازرس‌کل استان در این نشست گفت: پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی دارای ظرفیت و قابلیت‌هایی است که دستگاه نظارتی می‌تواند حسب مورد، از آن‌ها استفاده و روابط پشت پرده را شناسایی کند.

بازرس کل استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت جمع‌آوری فنون و مهارت‌های رسیدگی مشترک به پرونده‌ها،افزود: با حفظ صلاحیت ذاتی و با تعامل هر چه بیشتر و به اشتراک گذاشتن تجربیات به‌ویژه در امور پیچیده و تخصصی می‌توان پیشگیری و مقابله با فساد را با رویکرد بهتری دنبال کرد.

وی ادامه داد: درعین‌حال لازم است از مدیران قانونمند نیز صیانت و حمایت نمود تا بدون دغدغه و با شجاعت بتوانند مأموریت‌های خود را در دستگاه مربوط پیگیری کنند.

احمدی در پایان تأکید کرد: تلاش برای ایجاد هر چه بیشتر شفافیت در امور بالأخص امتیازات، معاملات و استفاده از افراد متعهد و کاردان در بسترهای حساس دستگاه، موضوع پیشگیری از فساد را تقویت و از ورود کارچاق‌کن‌ها به نظام اداری جلوگیری می‌کند.

در این نشست رئیس پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی ضمن استقبال از همکاری با دستگاه نظارتی، استفاده از تجارب بازرسان و کارشناسان بالأخص در موضوعات مالی و بانکی را خواستار و بر برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک با هدف انتقال تجربیات تأکید کرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -