• تاریخ انتشار : 1394/03/10 - 17:11
  • تعداد بازدید خبر : 6870
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
چهارمحال و بختیاری

طباطبایی بازرس‌کل چهارمحال و بختیاری در میان مدیران امور مالیاتی استان

بازرس‌کل استان به همراه هیأتی متشکل از کارشناسان حوزه اقتصادی با مدیران امور مالیاتی استان دیدار نمود.

بازرس‌کل استان به همراه هیأتی متشکل از کارشناسان حوزه اقتصادی با مدیران  امور مالیاتی استان دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان چهارمحال و بختیاری،  بازرس‌کل استان ضمن برشمردن اهمیت و جایگاه سازمان امور مالیاتی و تأثیر مثبت و مؤثر مالیات به نتایج حاصل از آن پرداخت و توجه مسئولین امر را به استفاده از ظرفیت‌های مناسب نسبت به شناسایی مؤدیان جدید مالیاتی و پیشگیری از فرار مالیاتی توسط بعضی از مؤدیان را متذکر شد.

وی افزود: مالیات به‌عنوان سود سرمایه است نه خود سرمایه و می‌توان ضمن ایجاد رشد و توسعه پایدار از هدر رفتن سرمایه ملی که همان نفت است جلوگیری نمود .

 طباطبایی اظهار داشت: این مهم تنها با استفاده از امکانات و تکنولوژی‌های نوین و ایجاد بانک اطلاعاتی دقیق و مطمئن  و جدیت و انگیزه مسئولین امر محقق می‌گردد.

بازرس‌کل چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: فرهنگ‌سازی، آموزش، استفاده از ابزارهای مؤثر و بروز رسانی سیستم‌های جامع مالیاتی و نظارت دقیق می‌تواند گره‌گشای مشکل مالیاتی در کشور باشد.

 وی در پایان ضمن تشکر از عملکرد دستگاه مالیاتی استان جدیت، دقت و توجه بیشتر مسئولین امر را در این حوزه خواستار شد.

در ادامه بهمنی مدیرکل امور مالیاتی استان با تشریح عملکرد امور مالیاتی ضمن تشکر از بازرسی‌کل استان گفت:  به اعتقاد من سازمان بازرسی‌کل کشور و هیأت‌های بازرسی در ارتقاء سلامت محیط کار مؤثرند و با شناسایی نقاط ضعف و قوت دستگاه‌ها  و ارائه پیشنهادات مؤثر کیفیت ارائه خدمات به مردم را بالاتر می‌برند.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم