• تاریخ انتشار : 1400/06/06 - 12:18
  • تعداد بازدید خبر : 652
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رونمایی از سامانه پیامکی آگاه‌سازی مدیران در استان چهارمحال و بختیاری

سامانه پیامکی آگاه‌سازی مدیران با عنوان (ناظر امین) با رویکرد پیشگیری از هرگونه جرم، تخلف و سوءجریان راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان چهارمحال و بختیاری، احمدی بازرس‌کل استان در توضیح  این خبر گفت: درراستای فرمایشات مقام معظم رهبری، برنامه‌ها و سیاست‌های قوه‌قضاییه در راستای پیشگیری از وقوع جرم و تخلف و رهنمودهای ریاست سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر آگاه‌سازی مدیران از قوانین و مقررات مهم و کاربردی، بازرسی‌کل استان چهارمحال و بختیاری نسبت به راه‌اندازی سامانه پیامکی آگاه‌سازی مدیران و جامعه هدف دستگاه‌های مشمول نظارت و بازرسی با عنوان«ناظر امین» اقدام کرد.

بازرس‌کل چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:  این بازرسی‌کل با رویکرد پیشگیری از جرائم، تخلفات و سوءجریان‌ها، آگاه‌سازی و آموزش‌های لازم که در ارتقاء سلامت نظام اداری تأثیرگذار می‌باشد را در دستور کار قرار داده است.

احمدی افزود: تجربه نشان داده که مدیران ارشد پیام‌های کوتاه آموزشی را با رغبت بیشتری مطالعه و در ذهن می‌سپارند و زمینه تعامل هرچه بیشتر مدیران اجرایی با دستگاه نظارتی را فراهم می نماید.

وی گفت: : در سامانه مذکور،گروه‌های زیر پیش‌بینی و حسب مورد برای آن‌ها، پیام‌های متناسب با تکالیف و وظایف قانونی آن‌ها توجهاً به قوانین بالادستی و با هدف اشرافیت هر چه بیشتر به قوانین و مقررات کاربردی و مهم متناظر با تکالیف قانونی آن‌ها ارسال می‌گردد.

۱-روسای سازمان‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان

۲-شهرداران در سطح استان

۳-ذی‌حسابان و مسئولین مالی دستگاه‌های اجرایی استان

۴-مسئولین حفاظت اطلاعات و واحدهای بازرسی و رسیدگی به شکایات دستگاه‌های اجرایی

۵-اعضای کمیسیون معاملات و واحدهای حقوقی و پیمان دستگاه‌های اجرایی استان

۶-مدیران شبکه بانکی در سطح استان

 

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی