• تاریخ انتشار : 1397/12/14 - 18:22
  • تعداد بازدید خبر : 929
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
چهارمحال و بختیاری

حضور رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری و دادستان شهرکرد در بازرسی کل استان

 حضور رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری و دادستان شهرکرد در بازرسی کل استان

 

 

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بهرامی سامانی رئیس‌کل محترم دادگستری استان به همراه عبدالرضا علی‌محمدی دادستان مرکز استان و جمعی از معاونین و قضات تجدیدنظر دادگستری، در بازرسی کل استان حضور یافتند و با علی احمدی، سرپرست بازرسی کل استان و دیگر همکاران بازرسی کل دیدار نمودند.
در این دیدار، ابتدا علی احمدی سرپرست بازرسی کل استان، ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی نسبت به حضور رئیس‌کل دادگستری و همکاران وی در بازرسی، وحدت، تعامل و وفاق بیشتر فی‌مابین دستگاه قضایی و بازرسی را در جلوگیری از تخلفات و جرائم مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی تأثیرگذار و بااهمیت توصیف کرد.
وی با اشاره به مأموریت‌های قانونی سازمان، متأثر از اصل 174 قانون اساسی، استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود بازرسی و مرجع قضایی را در پیشگیری و مقابله با فساد، بالأخص فسادهای کلان و سیستمی را ضروری شمرد و ضمن تقاضا برای تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها، از عزم جدی بازرسی کل استان در برخورد قانونی با جرائم و تخلفات خاص کارکنان دولت، پیگیری و رفع سوء جریان در دستگاه‌ها و هرگونه مفسده در دستگاه‌های اجرایی خبر داد.
در ادامه احمدرضا بهرامی، رئیس‌کل محترم دادگستری ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید بازرسی کل استان، از تعامل وافر بین مجموعه دادگستری و بازرسی در تمامی حوزه‌ها جهت تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها خبر داد و گفت: دادگستری به‌عنوان مکمل و نقطه عطف در سرانجام بخشیدن به پرونده‌های بازرسی استان نقش مؤثر خود را ایفا خواهد کرد و حاضر است در این مسیر کمک و بازوی بازرسی استان باشد.
بهرامی به نقش، جایگاه و اهمیت بازرسی و نیروهای شاغل در این دستگاه اشاره کرد و خواستار دقت هرچه بیشتر در انجام بازرسی‌ها و تهیه گزارش‌های مستند و مستدل و دقت نظر در جذب و به‌کارگیری نیروهای متخصص در این مجموعه شد.
وی موازی کاری را از مشکلات دستگاه‌های نظارتی برشمرد و نقش شورای نظارتی را در جهت رفع موازی‌کاری و همسویی افکار اعضا آن مهم ارزیابی کرد.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم