• تاریخ انتشار : 1394/04/23 - 09:37
  • تعداد بازدید خبر : 10706
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
هرمزگان

حضور استاندار هرمزگان در بازرسی‌کل این استان

دکتر جادری استاندار هرمزگان در تاریخ 21 تیرماه با حضور در اداره کل بازرسی استان هرمزگان با بازرس‌کل و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر جادری استاندار هرمزگان در تاریخ 21 تیرماه با حضور در اداره کل بازرسی استان هرمزگان با بازرس‌کل و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان هرمزگان، جادری در دیدار با بازرس‌کل و کارشناسان بازرسی‌کل استان گفت: هیچ اداره و مجموعه‌ای نباید فعالیت‌های نظارتی سازمان بازرسی را در مقابل خود ببیند چون هدف سازمان اصلاح امور و کمک به روان‌سازی فرایند کاری است.

وی تصریح کرد: سازمان بازرسی بهترین یار و کمک مدیران اجرایی کشور است و اگر بازرسی نباشد مشکلات موجود قابل شناسایی نبوده و به بیراهه می‌رویم.

استاندار هرمزگان افزود: با تلاش نیروهای سازمان بازرسی و اعمال نظارت‌های این مجموعه در موارد کثیری، موجب کشف سوء جریان و اعاده حقوق بیت‌المال شده است.

جادری تأکید کرد: بازرسی یک وظیفه الهی و کار سازمان بازرسی موجب دلگرمی مردم است و مردم باید بازرسی را یک ملجأ و پناهگاه دانسته و بتوانند تخلفات و مشکلات را به سهولت به این مرجع گزارش نمایند.

جادری در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان بازرسی تقویت اعتماد مردم نسبت به‌نظام است‏؛ چون این نظام، یک نظام دینی و منتسب به ائمه معصومین علیهم‌السلام است، هر عملی که باعث تضعیف این نظام شود منجر به تضعیف دین می‌گردد و این نکته موجب حساسیت و اهمیت بیشتر کارکرد سازمان بازرسی‌شده است.

ابوالفتح ابوالهادی بازرس‌کل بازرسی استان هرمزگان نیز ضمن تشکر از حضور دکتر جادری استاندار هرمزگان در اداره کل بازرسی استان به تشریح فعالیت‌های بازرسی و معرفی خدمات الکترونیکی سازمان از جمله سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات، ستاد خبری و سامانه 136 پرداخت.

وی همچنین تصریح کرد: چنانچه کسی از نحوه ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی در زمينه‌هاي نقض قوانين، عدم انجام ‌وظیفه، عدم پاسخگويي يا ضعف در ارائه خدمات، شكايتي داشته و شخصاً ذينفع آن بوده و از اين سازمان خواهان رسيدگي براي احقاق حق خود باشد و يا به‌عنوان يك شهروند آگاه با حس مسئولیت اجتماعي از سوء جريان اداري يا تخلفات اداري اطلاعاتي دارد، مي‌تواند شكايت و يا اطلاعات خود از این‌گونه سوء جريانات را از طریق سامانه ملي رسيدگي به شكايات و اعلامات سازمان بازرسي كل كشور ارسال نمايد تا وفق مقررات به آن رسيدگي شود.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم