• تاریخ انتشار : 1398/11/06 - 17:48
  • تعداد بازدید خبر : 537
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
آیت‌الله نوری همدانی خطاب به رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

کسانی که می‌خواهند امور را اصلاح کنند باید از جهت تقوا و شایستگی از همه بالاتر باشند الحمدلله در مورد شما این موضوع تحقق یافته است

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به رئیس سازمان بازرسی کل کشور:
کسانی که می‌خواهند امور را اصلاح کنند باید از جهت تقوا و شایستگی از همه بالاتر باشند الحمدلله در مورد شما این موضوع تحقق یافته است

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان در ادامه برنامه‌های سفر به استان قم با حضرت آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این سازمان اظهار داشت: ‌با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری مشروع و رفع موانع تولید را در دستور کار داریم و الحمدلله قوه قضاییه در ۱۰ ماه اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.
درویشیان با بیان اینکه فساد حتی کم آن نیز برای جمهوری اسلامی زیاد و غیرقابل قبول است گفت:  اصلاح نظام گمرکی و بانکی را جدی‌تر از گذشته دنبال می‌کنیم و امیدواریم با دعای خیر حضرات آیات از جمله حضرتعالی در این مسیر موفق باشیم.
آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی نیز خطاب به رئیس سازمان بازرسی کل کشور، مسئولیت وی را بسیار بسیار مهم دانست و گفت: مسئولیت سازمانی که بر کل دستگاه‌های اجرایی نظارت دارد کار بسیار پر اهمیتی است و کارهای پراهمیت را نیز افرادی اجرا می‌کنند که بسیار مقاوم باشند الحمدلله این امر در خصوص جناب‌عالی محقق شده است.
این مرجع عالی تقلید با اشاره به نامه ۲۵ نهج‌البلاغه که امیرمؤمنان علی(علیه‌السلام) برای مالک اشتر در خصوص حکومت در سرزمین مصر نوشته‌اند، آن را یک نظام‌نامه جامع دانست و افزود: باید زمینه‌سازی به صورتی انجام شود که اصلاً امکان به‌وجودآمدن فساد نباشد.
وی افزود: به این کار به هیچ عنوان برای امرار معاش نگاه نکنید بلکه این مسئولیت، امانتی از طرف میلیون‌ها نفر است که بر عهده شما گذاشته شده و لذا باید مراقبت کنید که این امانت را به درستی به جا بیاورید و از سوی دیگر این فعالیت شما نیز اجر و ثواب بسیاری در پی دارد.
آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی کار سازمان بازرسی کل کشور را بسیار حساس، مهم و ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: کسانی که می‌خواهند امور را اصلاح کنند باید از جهت تقوا و شایستگی از همه بالاتر باشند الحمدلله در مورد شما این موضوع تحقق یافته است.
وی با اشاره به تلاش‌های جهادی رئیس قوه قضائیه افزود: خوشبختانه کسی در این مسند قرار گرفته که فردی شایسته، کارآمد و دلسوز است و فعالیت‌های وی در این مدت کوتاه موجب پیشگیری از بسیاری از مفاسد شده و امید را به جامعه برگردانده است.
وی ادامه داد: سلام ما را به آقای رئیسی برسانید و بگویید امیدوارم در دیدار بعدی ما هیچ اثری از فساد باقی نمانده باشد.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم