• تاریخ انتشار : 1401/03/25 - 11:00
  • تعداد بازدید خبر : 318
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید بازرس کل استان قم از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه قم

طالبی: پیگیری رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان اولویت سازمان بازرسی است

بازرس‌کل استان قم از برخی شرکت‌های دانش بنیان مستقر در شهرک‌ صنعتی شکوهیه بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان قم، در این بازدید که معاون پارک علم و فناوری، مدیر شهرک صنعتی شکوهیه و معاونین وی نیز حضور داشتند شرکت‌‌های دانش بنیان «پرتو طب آزما» که در زمینه تولید لنزهای طبی و ژل‌های ارتوپدی فعالیت می‌کند و همچنین شرکت دانش‌بنیان «اطلس سرام کویر» که تولید کننده آجرهای مخصوص کوره و نیروگاه‌های حرارتی است مورد بازدید قرار گرفته و در خصوص موانع و مشکلات پیش‌روی هر یک از واحدها، دستور مقتضی صادر شد.

حجت الاسلام محمود طالبی، بازرس‌کل استان قم در نشستی که در حاشیه این بازدید با حضور مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان در سالن جلسات شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شد، ضمن تشریح وظایف و اختیارات سازمان بازرسی کل کشور گفت: با توجه به شعار سال و دستورالعمل ابلاغی ریاست سازمان بازرسی کل کشور، رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌های سال جاری سازمان است.

وی افزود: آماده هستیم تا پس از شنیدن و بررسی مشکلات و موانع پیش‌روی شرکت‌ها؛ از طریق راهکارهای قانونی نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنیم.

در ادامه مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان به بیان مشکلات خود در حوزه‌های بانکی، گمرکی، منابع طبیعی، قضائی و.. پرداختند و مقرر شد موارد مرتبط با استان بلافاصله پیگیری و موضوعات خاصی که تعیین تکلیف آنها نیازمند اختیارات دستگاه‌های مرکزی است از طریق کارگروه ملی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -