• تاریخ انتشار : 1402/08/01 - 10:54
  • تعداد بازدید خبر : 300
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار چهره به چهره بازرس کل استان قم با مردم شهر پردیسان/ پیگیری مشکلات مردم با حضور مسئولان استان قم

نشست پیگیری مشکلات شهر 170 هزار نفری پردیسان با حضور بازرس‌کل و سر بازرسان استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان قم، حسب تاکیدات رئیس سازمان بازرسی‌کل کشور حجت‌الاسلام طالبی بازرس‌کل استان قم به همراه سربازرسان گروه‌های امور «تولیدی»، «اقتصادی و زیربنایی»، «سیاسی و قضایی» و «فرهنگی و اجتماعی» در مسجد حضرت زینب(س) شهر پردیسان حضور یافته و حلقه میزخدمت و ملاقات حضوری با مردم با هدف دیدار چهره‌به چهره و استماع دغدغه‌ها و گره‌گشایی از مشکلات مردم را تشکیل دادند  .

در ابتدای این دیدار کارگروهی با حضور بازرس کل، سربازرسان و نمایندگان اهالی شهر پردیسان برگزار و مشکلات بررسی شد .

همچنین بازرس‌کل و سربازرسان بعد از نماز مغرب و عشا به همراه مدیران کلان شهری و استانی در جمع مردم حاضر شده و مردم بدون واسطه مشکلات خود را بیان کردند.

در این برنامه که با استقبال تعداد زیادی از نماز گزاران مواجه شد، بازرس‌کل استان قم شرح وظایف سازمان بازرسی و برخی از اقدامات و فعالیت‌ها و عملکرد بازرسی‌کل در مقابله با فساد و تضییع کنندگان حقوق بیت‌المال در دستگاه‌های اجرایی و روند رسیدگی به شکایات را تشریح کرد.

همچنین بازرس‌کل استان هدف خود را از برگزاری این سلسله نشست‌ها ارتقا رضایتمندی و احقاق حق مردم عنوان کرد.

در این نشست که شهردار منطقه و معاونین و رئیس ناحیه 4 آموزش پرورش و دو نفر از معاونین اداره‌کل ارشاد اسلامی و شرکت برق و آب و فاضلاب و مدیران‌کل راه و شهرسازی و تامین اجتماعی و کارشناسان شرکت شهرک‌های صنعتی حضور داشتند مشکلات اهالی پردیسان در حوزه‌های مختلف شهرسازی و خدماتی مطرح و دستورات لازم از سوی بازرس‌کل برای پیگیری و رفع مشکلات به مدیران و سربازرسان صادر شد.

در حاشیه این جلسه بازرس‌کل و سربازرسان از نمایشگاه توانمندی‌های پایگاهای برتر بسیج این منطقه بازدید کردند.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -