• تاریخ انتشار : 1400/04/12 - 10:47
  • تعداد بازدید خبر : 522
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس کل استان قم مطرح کرد:

دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و اداره‌کل ورزش و جوانان در صدر شکایات مردم قم

نشست خبری بازرس‌کل استان قم با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قو‌قضاییه روز هفتم تیرماه در محل سالن جلسات بازرسی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین طالبی ضمن گرامی‌داشت شهید آیت‌الله بهشتی(ره) اظهار داشت: خبرنگاران همانند قضات باید در انتشار خبر رعایت انصاف را داشته باشند.

وی با بیان اینکه سوءنیت در تخلفات اداری شرط نیست، گفت: رفتار مجرمانه، تعرض و دست‌درازی به سوی بیت‌المال از سوی هر کسی انجام شود، بدون اغماض خواهد بود و برخورد جدی خواهد شد.

حجت‌الاسلام طالبی، تلاش برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، مبارزه با فساد اداری در تمام سطوح، بررسی پروژه‌های معطل و نیمه‌کاره استان از جمله پروژه مترو قم و راه‌اندازی تصفیه‌خانه آب شرب قم را از جمله اولویت‌های بازرسی کل استان برشمرد و تصریح کرد: بیش از ده سال از پروژه تصفیه‌خانه آب شرب قم می‌گذرد و پس از سال‌ها بلاتکلیفی با پیگیری بازرسی استان و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط تا پایان مرداد ماه راه‌اندازی می‌شود و با بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه تا 25 سال آینده مشکل آب حل خواهد شد.

بازرس‌کل استان قم در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص پروژه فرودگاه قم و مونوریل اظهار داشت: مشکلات فرود گاه قم حل شده و پس از اخذ مجوزهای لازم ساخت آن آغاز خواهد شد و مونوریل نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و اجرای آن بستگی به نظرات دولت بعدی دارد.

وی در پایان با اشاره به کاهش مجموع شکایات واصله، مجموع شکایات ثبت شده در سامانه بازرسی را 2219 مورد اعلام کرد وافزود: تعداد شکایات ثبت شده در سه ماه نخست سال جاری را 577 مورد بوده که دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و سازمان‌های تابعه آن و اداره کل ورزش و جوانان اداراتی هستند که بیشترین شکایت از آنها ثبت شده است.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی