• تاریخ انتشار : 1399/10/06 - 18:00
  • تعداد بازدید خبر : 634
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان قم از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه

بازرس کل استان قم در راستای حمایت از تولید ملی و ارتقای سطح تعامل و توسعه همکاری‌ها از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین طالبی بازرس کل استان قم طی برنامه‌های جداگانه از «شرکت تابش نور» با زمینه کاری تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، «شرکت فولاد صنعت کاوه» با زمینه کاری تولید پروفیل آهنی، «گروه صنعتی گلریز» شامل 10 کارخانه با زمینه کاری تولید کاغذ ، نخ و... بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

بازرس کل استان قم در حاشیه این بازدید سه‌ساعته، طی جلسه‌ای با فعالان و مدیران شرکت‌های شهرک صنعتی شکوهیه قم در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

  بازرس کل استان قم در انتهای این بازدید و در نشست مشترکی با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیرکل صمت استان و برخی از معاونین و مدیران دستگاه‌های مسئول، ضمن اعلام آمادگی بازرسی استان در جهت حمایت از جهش و رونق تولید، ابراز امیدواری کرد که این همکاری و تعامل  باعث تسریع در رشد و شکوفایی تولید و رونق اقتصادی استان شود.

گفتنی است در این بازدیدها که با حضور برخی مدیران استانی انجام شد، ضمن بررسی شرایط فعلی تولید و موانع فعالیت این واحدهای تولیدی، در جهت حل مشکلات آن‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت.

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -  -  -  -