• تاریخ انتشار : 1399/07/05 - 11:15
  • تعداد بازدید خبر : 630
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان قم از مجموعه شهرک صنعتی شکوهیه

بازرس‌کل استان قم در ادامه بازدیدهای خود از مجموعه‌های تولیدی استان، از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بازرسی‌کل استان قم، حجت‌الاسلام محمود طالبی در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری و در جهت آسیب‌شناسی و شناسایی کمبودها و موانع شهرکهای صنعتی استان و اتخاذ تصمیم مناسب جهت رفع آنها، از مجموعه شهرک صنعتی شکوهیه و واحد تولیدی نوآوران شکوهیه (تولیدکننده قطعات بدنه خودرو، اگزوز و...)، گروه صنعتی پیچ اشپیل (تولیدکننده انواع پیچ و مهره) و گروه صنعتی راد صانع آتی (تولیدکننده مخازن تحت فشار کامپوزیت) به صورت میدانی بازدید کرد و پس از آن طی نشست مشترک با مسئولان استانی و مدیران شهرک صنعتی شکوهیه و واحدهای تولیدی یاد شده، مشکلات و موانع تولید را بررسی کردند.

حجت‌الاسلام طالبی در جریان این بازدید اظهار داشت: برخی از دستگاه‎های اجرایی در جهت توجیه کم‎کاری خود در راستای رفع مشکلات تولیدکنندگان، مدعی می‌شوند سازمان بازرسی و سایر دستگاه‎های نظارتی موجب این امر و اقدام نکردن آنهاست درحالیکه مجموعه سازمان بازرسی کل کشور همواره حامی تولیدکنندگان و صنعتگران بوده و با دستگاه‎های متخلف به طور قاطع برخورد می‎کند.

مسئولان واحدهای تولیدی مذکور، عمده مشکلات و موانع خود را نحوه بازپرداخت تسهیلات دریافتی از بانک‌‎ها و نحوه اخذ مطالبات مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی را بیان کردند. پس از تبادل نظر در جهت رفع مشکلات واحدهای مذکور مقرر شد، جلساتی در قالب کارگروه‎های تخصصی، فی‎مابین واحدهای صنعتی با دستگاه‎های متولی از جمله ادارات‎کل امور مالیاتی و تأمین اجتماعی استان و... انجام شود و نسبت به بررسی دقیق موانع و مشکلات و رفع آنها اقدامات قانونی لازم صورت گیرد و پیگیری، نظارت و رفع موانع با جدیت از سوی بازرسی ‎کل استان دنبال شود.

بازرس کل استان قم را در جریان این بازدید، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، مدیرکل امورمالیاتی استان، معاون اداره‎کل تأمین اجتماعی و نمایندگان بانکهای ملت و کشاورزی و سایر معاونین ادارات مذکور همراهی می‌کردند.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -