• تاریخ انتشار : 1401/06/02 - 12:51
  • تعداد بازدید خبر : 415
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست بازرس‌کل استان خراسان شمالی با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان شیروان

بازرس‌کل استان خراسان شمالی به همراه هیاتی متشکل از معاون و سربازرسان بازرسی کل استان با حضور در دادگستری شهرستان شیروان با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان شمالی، احمدرضا مهرپرور بازرس‌کل استان خراسان شمالی با تاکید بر لزوم تعامل دوجانبه مراجع قضایی و بازرسی‌کل استان و ضمن تبیین جایگاه قانونی سازمان بازرسی کل کشور و فرآیندهای بازرسی از دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: با عنایت به تلاش‌های صورت گرفته در شکل‌گیری هر گزارش تا مرحله ارسال آن به مراجع قضایی در بازرسی کل استان و توجه ویژه به مستندات و استدلال‌های مثبته قانونی، امید است با رسیدگی به موقع به گزارش‌ها و برخورد قاطع با مجرمین در مراجع قضایی اثربخشی بیشتری را در کاهش جرائم در دستگاه‌های مشمول نظارت شاهد باشیم.

در این نشست مسائل جاری شهرستان شیروان از جمله مباحث حقوقی طرح جهش ملی مسکن و نحوه حمایت از تولیدکنندگان در شهرستان شیروان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین بازرس کل استان خراسان شمالی از تصفیه‌خانه شیروان بازدید کرد.

مهرپرور در این بازدید ضمن بررسی موانع تکمیل و بهره‌برداری این پروژه مقرر کرد مشکلات موجود پیگیری و با رعایت چارچوب‌های کارشناسی و قانونی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط در سریع‌ترین زمان این تصفیه‌خانه آماده بهره برداری شود.

در این بازدید که فرماندار، رئیس دادگستری و دادستان شیروان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی و برخی مدیران مرتبط شهرستان شیروان نیز حضور داشتند، معاون بازرس‌کل و سربازرسان بازرسی کل استان بازرس کل استان خراسان شمالی را همراهی می‌کردند.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -