• تاریخ انتشار : 1399/07/27 - 09:12
  • تعداد بازدید خبر : 460
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور بازرس کل خراسان شمالی در جلسه شواری هماهنگی بانکهای استان بررسی شد؛

بررسی فعالیت مجدد واحدهای تولیدی در تملک بانک های استان

با حضور بازرس کل استان خراسان شمالی، دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان و معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری خراسان شمالی درجلسه شواری هماهنگی بانکهای استان خراسان شمالی، راهکارهای قانونی فعال نمودن واحدهای تولیدی استان که توسط بانکهای استان تملیک شده اند مورد بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان شمالی، احمدرضا مهرپرور در جلسه شواری هماهنگی بانک‌های استان خراسان شمالی گفت: بانک‌های استان در انجام رسالت خود در تحقق شعار سال و حمایت از جهش تولید لازم است بیش از گذشته فعال باشند.

وی ضمن تأکید بر نقش بانک‌های استان در ارتقا وضع معیشتی مردم تأکید کرد: بانک‌های استان باید در نظر داشته باشند که تنها خزانه‌دار وجوهات مردم نیستند و با حمایت به هنگام از تولید، کشاورزی و صنعت لازم است دین خود را به توسعه خراسان شمالی ادا کنند.

بازرس کل استان خراسان شمالی افزود: متأسفانه برخی آمارها نشان می‌دهد که بانک‌های خصوصی استان نقش کمرنگی در حمایت از سرمایه‌گذاری، تولید و توسعه استان داشته‌اند و بخش عمده منابع جمع شده از سطح استان را به مرکز منتقل می‌کنند و در استان فعالیت مثمری را دنبال نمی‌کنند که ضرورت دارد این رویه تغییر کند تا توان تولید و به‌تبع آن معیشت مردم تقویت شود.

همگرایی دادگستری استان و سازمان های وابسته به دستگاه قضایی

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در جلسه بزرگداشت سالروز تشکیل سازمان بازرسی کل کشور گفت: امید است تا با استمرار بیش‌ازپیش همگرایی دادگستری استان و سازمان‌های وابسته به دستگاه قضایی همچنان در راستای بهینه‌سازی امور در دستگاه‌های اجرایی شاهد توفیقات بیشتر باشیم.

 به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان خراسان شمالی، رئیس‌کل دادگستری این استان که به همراه اعضای شورای قضایی استان در جلسه بزرگداشت سالروز تشکیل سازمان بازرسی کل کشور حضور یافته بود تصریح کرد: نقش و زحمات ملموس بازرسی کل استان خراسان شمالی در ارتقای سلامت اداری دستگاه‌ها در استان خراسان شمالی درخور قدردانی است.

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -