• تاریخ انتشار : 1394/03/18 - 14:19
  • تعداد بازدید خبر : 8451
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
خراسان رضوی

حضور مدیرکل و بازرسان دفتر نظارت، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان در بازرسی‌کل خراسان رضوی

مدیرکل و بازرسان دفتر نظارت، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان از دوم خرداد به مدت 5 روز از بازرسی‌کل خراسان رضوی بازدید به عمل آوردند.

مدیرکل و بازرسان دفتر نظارت، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات سازمان از دوم خرداد به مدت 5 روز از بازرسی‌کل خراسان رضوی بازدید به عمل آوردند.

نعمتیان مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات پس از اتمام کارگروه اعزامی آن دفتر، در جلسه پرسش و پاسخی با حضور کارکنان این بازرسی‌کل حضور یافتند.

 در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین درویشیان رئیس منطقه2 سازمان و بازرس‌کل خراسان رضوی به اهمیت موضوع نظارت و تأثیر آن در اصلاح امور به‌ویژه نظارت بر ناظرین پرداخت و از این لحاظ کار دفتر نظارت را بسیار مهم قلمداد نمود و خاطرنشان کرد: می‌بایست روحیه نظارت‌پذیری را در خودمان تقویت کنیم.

 وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال 93 تقریباً تمام برنامه‌های نظارتی این استان قبل از اتمام سال انجام‌گرفته است، آمار عملکرد بازرسی‌کل استان در سال 93 را به‌اختصار ارائه نمود.

در ادامه نعمتیان به شرح عملکرد، ساختار و برنامه‌های پیرامون معاونت‌های آن اداره کل شامل: معاونت نظارت و بازرسی، معاونت ارزیابی عملکرد و معاونت پیگیری و رسیدگی به شکایات و برنامه‌های در دست اجرای آنها را از قبیل تهیه و ابلاغ چارچوب مشخصی در خصوص نظام رتبه‌بندی کلیه کارکنان، طراحی نرم‌افزار جامع با قابلیت گزارش دهی دقیق برای ثبت شکایات و فرایندهای نظارت و بازرسی و ... ارائه نمود.

وی در پایان به سؤالات کارکنان پاسخ داد.

 

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم