• تاریخ انتشار : 1401/03/16 - 08:58
  • تعداد بازدید خبر : 326
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس‌کل استان خراسان رضوی: رصد اقدامات دستگاه‌ها در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از اولویت‌های بازرسی کل استان است

رئیس منطقه 2 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس‌کل استان خراسان رضوی به همراه جمعی از معاونین و سربازرسان بازرسی‌کل استان از پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام موسی فتوحی از بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مانند پژوهشکده هوا خورشید، مرکز فناوری پیشرفته دانشگاه، آزمایشگاه پلیمر دانشگاه و برخی شرکت‌های دانش‌بنیان بازدید و با مدیران این شرکت‌­ها و مراکز گفت‌و‌گو و در خصوص رفع مشکلات برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان دستور پیگیری و رسیدگی صادر کرد.

فتوحی بازرس‌کل استان خراسان رضوی در حاشیه این بازدید در نشستی با مسسئولان دانشگاه فرودسی مشهد، مدیران پارک علم و فناوری دانشگاه، نمایندگان و مدیران شرکت­‌های دانش‌بنیان ضمن تبیین سیاست­‌های سازمان بازرسی کل کشور در جهت حمایت از تولید دانش‌بنیان گفت: اولویت‌های بازرسی کل استان در جهت رصد اقدامات دستگاه­‌ها در جهت تحقق شعار سال و بررسی نحوه ارائه حمایت‌های لازم به مجموعه‌­های دانش‌بنیان استان است و نظارت­‌های سازمان در کنار شرکت­‌های دانش‌بنیان و در جهت شناسایی و رفع مشکلات موجود و ایجاد حلقه واصل بین مجموعه‌های فناور و دانش بنیان و دستگاه­‌های اجرایی می‌باشد.

در این نشست مدیران حاضر ضمن معرفی مجموعه‌های خود، برخی از مشکلات و موانع موجود در مسیر تولید دانش‌بنیان و فعالیت شرکت خود را مطرح کردند.

در پایان این نشست مقرر شد جزییات مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در دانشگاه فردوسی توسط مدیران این شرکت­‌ها به بازرسی‌کل استان منعکس شود تا بازرسی کل استان پیگیری این مشکلات را در دستور کار خود قرار دهد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -