• تاریخ انتشار : 1401/03/11 - 15:59
  • تعداد بازدید خبر : 452
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس‌کل استان خراسان رضوی در بازدید از پارک علم و فناوری: راه توسعه کشور نگاه علمی به حوزه تولید است

رئیس منطقه 2 سازمان بازرسی و بازرس‌کل استان خراسان رضوی در راس هیاتی از معاونین و سربازرسان بازرسی‌کل استان از پارک علم و فناوری خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بازرسی‌کل استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام موسی فتوحی بازرس‌کل خراسان‌رضوی در حاشیه این بازدید طی نشستی با رئیس و مدیران پارک علم و فناوری استان ضمن تبیین سیاست­‌های سازمان بازرسی کل کشور در جهت حمایت از تولید دانش‌بنیان گفت: راه توسعه کشور نگاه علمی به حوزه تولید و صنعت کشور است که این حرکت منجر به ایجاد اشتغال پایدار و تولید با کمترین هزینه و بیشترین بهره‌دهی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نظارت‌­های سازمان بازرسی در کنار شرکت­‌های دانش‌بنیان در جهت شناسایی و رفع مشکلات اجرایی آن­ها خواهد بود.

دکتر میرزایی رئیس پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی نیز در این نشست ضمن معرفی این مرکز برخی از مشکلات پارک و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر را مطرح کرد.

پس از این جلسه هیات بازرسی‌کل استان از برخی شرکت­‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک بازدید و با مدیران این شرکت­‌ها گفت وگو و در خصوص رفع مشکلات برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان دستور پیگیری و رسیدگی صادر کرد.

در انتهای این بازدید نیز جلسه‌ای با حضور نمایندگان و مدیران شرکت­‌های دانش‌بنیان در محل سالن جلسات پارک علم و فناوری استان برگزار و مدیران حاضر برخی از مشکلات و موانع موجود در مسیر تولید دانش‌بنیان و فعالیت شرکت خود را مطرح کردند. در پایان این نشست مقرر شد مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان مکتوب به بازرسی‌کل استان خراسان رضوی منعکس شود.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -