• تاریخ انتشار : 1399/10/08 - 13:11
  • تعداد بازدید خبر : 454
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کشف یک تن محصولات تاریخ مصرف گذشته در گشت مشترک بازرسی استان بوشهر

گشت‌های مشترک سازمان بازرسی استان، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، تعزیرات حکومتی استان، اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان، اتاق اصناف شهرستان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان از فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی شهرستان‌های بوشهر و دیر بازرسی کردند.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان بوشهر، در این بازدید میدانی که در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رصد قیمت کالاها و جلوگیری از تخلفات احتمالی نظیر (احتکار، تقلب، گران‌فروشی) و به صورت سرزده صورت گرفت، از 6 فروشگاه بزرگ عرضه مواد غذایی بازرسی و ضمن تشکیل 2 پرونده تخلفاتی، بیش از یک تن کالای تاریخ‌مصرف گذشته شامل انواع فرآورده‌های لبنی، تخم‌مرغ، روغن و انواع نوشیدنی کشف و ضبط شده است که پس از انتقال به شبکه بهداشت و درمان بوشهر مراحل معدوم‌سازی صورت پذیرفت.

در این بازدید علاوه بر تشکیل پرونده جهت واحدهای صنفی متخلف به آن‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند نیز تذکراتی داده شد و یک واحد صنفی نیز در همین راستا پلمپ شد.

همچنین در بازدید میدانی شهر دیر از 8 فروشگاه بزرگ عرضه مواد غذایی بازرسی به عمل آمد که در نتیجه 3 پرونده تخلفاتی تشکیل‌شده است.

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی