• تاریخ انتشار : 1399/08/26 - 13:14
  • تعداد بازدید خبر : 561
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آذربایجان غربی

نشست مشترک بازرسی‌کل استان آذربایجان غربی با مسئولان استانی نظارت بر بازار

نشست مشترک مسئولان بازرسی کل استان، تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و اتاق اصناف استان آذربایجان‌غربی با موضوع رصد، نظارت و پایش بازار برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان آذربایجان‌غربی، سجاد ده‌ده‌جانی، سرپرست بازرسی‌کل استان در این نشست که در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد ضمن اشاره به لزوم تشدید بازرسی‌ها و نظارت‌ها بر اماکن مختلف عرضه کالاهای اساسی گفت: سازمان بازرسی در این راستا جلسات مشترکی با دستگاه‌های ناظر بر وضعیت بازار برگزار می‌کند. تاکید ما بر الصاق قیمت‌ها بر کالاها و خرید با فاکتور مردم از اماکن مختلف است که این امر نیازمند فرهنگ‌سازی بین مردم و نظارت بیشتر دستگاه‌های ذیربط است.

سرپرست بازرسی‌کل استان آذربایجان‌غربی در ادامه بخشی از فعالیت‌ها، نظارت‌ها و بازرسی‌های صورت گرفته توسط این اداره‌کل و همچنین پرونده‌های تشکیل شده در مورد گمرکات و وضعیت کالاهای ضروری در آن‌ها، عملکرد دستگاه‌های دخیل و تاثیرگذار بر عملکرد و وضعیت بازار از جمله اداره‌کل تعزیرات حکومتی و اداره‌کل صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف و... را تشریح کرد.

ده‌ده‌جانی بر لزوم ایجاد هماهنگی و همکاری بیشتر بین دستگاه‌های مسئول در بازار از طریق برگزاری جلسات مشترک جهت رسیدگی به موانع و مشکلات موجود و ارائه راهکار عملی و نظارت بیشتر بر بازار و جلوگیری از تخلفات احتمالی و حل مشکلات مردم تاکید کرد.

در ادامه مدیرکل تعزیرات حکومتی، رییس سازمان صمت و رییس اتاق اصناف استان طی سخنانی ضمن ارائه گزارش و آمار از عملکرد مجموعه تحت مدیریت خود برنامه‌های آینده خود را برای تشدید نظارت‌ها بر بازار اعلام کردند. طبق اعلام رییس سازمان صمت استان در طول سال جاری بیش از 161 هزار مورد بازرسی در بازار انجام شده و بیش از 58 میلیارد تومان نیز پرونده تشکیل شده است.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -