• تاریخ انتشار : 1401/06/05 - 09:46
  • تعداد بازدید خبر : 303
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازرس کل استان آذربایجان‌غربی تاکید کرد؛

لزوم تسریع در تخصیص اعتبارات راهسازی از سوى سازمان مدیریت و برنامه ریزى آذربایجان‌غربی

بازرس‌کل استان آذربایجان‌غربی بر لزوم تسریع در تخصیص اعتبارات راهسازی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان آذربایجان غربی، روح‌الله محبوبی در بازدید از عملیات آسفالت جاده ارومیه_ ریحان‌آباد و شهرک صنعتی فاز ۲ که در راستای حمایت از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی انجام شده بود گفت: این پروژه با توجه به‌ مشکلاتی که در تأمین مصالح  و اجرا داشت و مدتی متوقف شده بود، برابر مراجعات و درخواست تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی از بازرسی کل استان جهت پیگیری و رفع مشکلات موجود و حسب بازدید میدانی کارشناسان این بازرسی کل، مذاکرات و بررسی موانع و علل توقف پروژه و برابر پیگیری‌های انجام شده با همت اداره‌کل راه و شهرسازی استان به منظور اتصال واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی به بازار مصرف، تسهیل در رفت و آمد ساکنان روستاهای اطراف، موانع اجرا و ادامه پروژه مرتفع و با ادامه اجرای و بهسازی محور، بزودی شاهد بهره‌مندی واحدهای تولیدی از پروژه مذکور خواهیم بود.

وی افزود: اجرا و تکمیل بهسازی و توسعه محور پرتردد ارومیه-ریحان‌آباد و شهرک صنعتی فاز ٢ و سایر پروژه‌های راهسازی نیازمند تأمین اعتبار بوده و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان می‌بایست سریعا موانع تخصیص اعتبارات را رفع کنند.

بهسازی و تعریض محور ارومیه-جارچیلو و شهرک صنعتی به طول ٢٣ کیلومتر با هدف ارتقای راه فرعی به راه اصلی و تسهیل در تردد واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه اجرا می‌شود. ۵۰ درصد محور به طول ۱۳ کیلومتر بهسازی شده که ۷ کیلومتر از آن زیربار ترافیک رفته است.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی