• تاریخ انتشار : 1400/05/09 - 13:20
  • تعداد بازدید خبر : 542
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آذربایجان غربی

سفر سرپرست بازرسی‌کل استان آذربایجان غربی به شهرستان‌های تکاب و شاهیندژ

نشست ویژه شورای حفظ حقوق بیت‌المال و جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در فرمانداری شهرستان تکاب و شهرک صنعتی شاهیندژ استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان آذربایجان غربی، این نشست که در ادامه سلسه سفرهای شهرستانی با حضور دکتر عتباتی رییس‌کل محترم دادگستری، سجاد ده‌ده جانی سرپرست بازرسی‌کل، دادستان و مدیران استان آذربایجان‌غربی و اعضاء محترم این شوراها در محل فرمانداری شهرستان تکاب و شهرک صنعتی شاهیندژ برگزار شد مسائل و مشکلات مهم این شهرستان‌ها و نیز مشکلات و موانع بر سر راه واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان‌ها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفتند.

در روز اول این سفر، جلسه ویژه حفظ حقوق بیت‌المال در فرمانداری شهرستان تکاب برگزار شد که علاوه بر طرح موضوعات مربوط به ادارات شهرستان و مشکلات و درخواست‌های مردم منطقه، به طور ویژه مسائل و مشکلات مربوط به اداره منابع طبیعی و امور اراضی این شهرستان درخصوص واگذاری‌های صورت گرفته به معادن این شهرستان ازجمله معادن طلای زرشوران، آقدره، فاقلو و سایر معادن موجود در این شهرستان پرداخته شد. در پایان این روز شرکت‌کنندگان در این جلسه از معدن طلای زرشوران تکاب بازدید کرد و از نزدیک با فرآیند استخراج، فرآوری و تولید طلا در این معدن آشنا شدند.

در روز دوم این سفر اعضاء ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور در شهرستان شاهیندژ و دیدار از واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک صنعتی این شهرستان ضمن افتتاح کارخانه تبدیل فرآورده‌های نفتی در این شهرک در محل کارخانه مواد غذایی و تولید قند سوغاتی شاهیندژ حضور یافته و ضمن بازدید از خطوط تولید این واحد با مدیران و کارکنان این مجتمع دیدار کرده و از نزدیک با مشکلات این واحد آشنا شدند و با تنظیم صورتجلسه دستورات لازم درخصوص رسیدگی و کمک به رفع موانع موجود بر سر راه این واحد تولیدی صادر شد.

در نهایت مقرر شد کمیته تخصصی به منظور رفع موانع تولید با محوریت بازرسی‌سکل و دادستانی تشکیل و مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی بدوا در آن کمیته بررسی شود.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -