• تاریخ انتشار : 1400/04/07 - 10:24
  • تعداد بازدید خبر : 455
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آذربایجان غربی

حضور سرپرست بازرسی‌کل استان آذربایجان غربی در نشست احیای کارخانه قند مهاباد

سرپرست بازرسی‌کل استان آذربایجان‌غربی در جلسه رفع موانع بهره‌برداری از کارخانه قند مروارید میلاد مهاباد از تولید و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و صنعتی حمایت کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان آذربایجان غربی، سجاد ده‌ده‌جانی در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان، عتباتی رییس‌کل دادگستری، مجیدی دادستان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستان مهاباد برگزار شد، ضمن اعلام حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی گفت: همه باید دست در دست هم در سال مانع‌زدایی از تولیدات در راستای منویات مقام معظم رهبری باید برای مانع‌زدایی تلاش کنیم.

ده‌ده‌جانی با اشاره به کاهش نزولات جوی و مشکل کم آبی اظهار داشت: باید با اصلاح الگوهای کشت و توجه ویژه به پتانسیل‌های هر منطقه محصولات متناسب با آن منطقه را در برنامه کاشت و تولید قرار داد.

وی خاطر نشان کرد سازمان بازرسی آمادگی دارد در چارچوب قانون در جهت کمک به رفع موانع و مشکلات پیش روی این واحد اقدامات و همکاری لازم را با سایر دستگاه‌ها انجام داده تا انشاالله نتیجه مطلوب حاصل گردد.

همچنین حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی با اشاره به اهمیت تولید و عمل به منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: همه باید با دیدگاه مثبت و اراده برای حل مشکلات تلاش کنند.

 وی افزود: حل مشکلات واحدهای تولیدی در کشور برای رفع بیکاری و رونق تولید بسیار ضروری است و باید در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان همکاری همه جانبه مدیران شکل بگیرد. خدمت به مردم یکی از توفیقات خداوند متعال است که باید قدردان لطف الهی بوده و برای خدمت به مردم تلاش کرد.

 در ادامه عتباتی رییس‌کل دادگستری استان گفت: سیاست دادگستری استان در حمایت از تولید، شرایط فوق‌العاده می‌خواهد و حرکت معمولی نمی‌توانند حلال مشکل باشد و باید کار ویژه و با توان بالا در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی انجام گیرد.

رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تکلیف شرعی و سازمانی و اداری و ملی و میهنی اقتضا می‌کند تا دست به دست هم داده و چرخه تولید را در این کارخانه و همه واحدهای تولیدی مشکل دار به جریان انداخت.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -