• تاریخ انتشار : 1399/11/06 - 12:47
  • تعداد بازدید خبر : 738
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آذربایجان غربی

حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اذربایجان‌غربی در بازرسی‌کل استان

با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان‌غربی در بازرسی‌کل استان لایحه بودجه سال 1400 تبیین شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان آذربایجان‌غربی، سجاد ده‌ده‌جانی سرپرست بازرسی‌کل استان در این مراسم با اشاره به جایگاه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی گفت: وظایف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی علی‌الخصوص در حوزه نظارت مضاعف بر نحوه هزینه‌کرد و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و عدالت در تخصیص به موقع اعتبارات بسیار حائز اهمیت است.

ده‌ده‌جانی همچنین بر تعامل هر چه بیشتر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با سازمان بازرسی کل کشور به منظور هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های همدیگر تاکید کرد.

در ادامه ناصر حضرتی‌پر رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان‌‌غربی ضمن تبیین لایحه بودجه سال 1400 درخصوص جایگاه استان در لایحه بودجه 1400 گزارشی ارائه کرد.

وی ضمن اشاره به بهبود وضعیت استان از نظر بودجه‌های در نظر گرفته شده، خواستار تعامل و همفکری و همکاری بیشتر بین مسئولان و مدیران استانی علی‌الخصوص بازرسی‌کل استان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در راستای نیل به اهداف مشترک در سطح استان شد و اعلام کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آمادگی دارد با گزارش‌های بازرسی‌کل استان، نسبت به تعدیل تخصیص اعتبارات در دستگاه‌های اجرایی اقدام نماید.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -