• تاریخ انتشار : 1397/03/02 - 11:20
  • تعداد بازدید خبر : 5592
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازرس کل استان آذربایجان غربی درگذشت آیت‌الله حسنی را تسلیت گفت

بازرس کل استان آذربایجان غربی درگذشت آیت‌الله حسنی را تسلیت گفت
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان آذربایجان غربی، جاوید پاشایی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین حسنی نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه سابق ارومیه را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:



انّا للّه و انّا الیه راجعون


فقدان عالم ربانی و مجاهد فی سبیل الله، حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی(ره) ضایعه‌ای بزرگ و ثلمه‌ی عظیم برای جهان اسلام و به ویژه مردم شهید پرور استان آذربایجان‌غربی است؛ ایشان نقش ممتازی در راهنمایی و راهبرد مجاهدان انقلابی در دوران ستم‌شاهی و سال‌های مبارزه داشتند و اقداماتشان منحصر به فرد و سرنوشت ساز بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کسوت نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، نماد ولایت مداری، شجاعت، بصیرت، اتحاد و امنیت در استان گردید.
تقدیر چنان شد که در ماه بهار قرآن (رمضان کریم)، میهمان سفره حق و در جوار رحمتش باشد. اینجانب این مصیبت را به پیشگاه امام عصر (عج) و رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی، السابقون انقلاب اسلامی در استان، علما و عموم مردم شریف استان آذربایجان‌غربی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده محترم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.

کلمات کلیدی
مدیر کل سیستم
تهیه کننده:

مدیر کل سیستم