• تاریخ انتشار : 1402/05/24 - 07:15
  • تعداد بازدید خبر : 220
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازرس کل آذربایجان غربی: نگرش اصلی مدیران و مسئولان باید حل موانع و مشکلات پیش روی مردم باشد

بازرس کل آذربایجان غربی گفت: نگرش اصلی مدیران و مسئولان باید حل موانع و مشکلات پیش روی مردم باشد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان آذربایجان غربی، روح الله محبوبی بازرس قضایی و بازرس کل استان آذربایجان غربی و هیات همراه، در سفر یک روزه خود به جنوب استان میهمان مردم شهرستان میاندوآب بودند.

در جریان این سفر که فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اداری شهرستان میاندوآب هیات بازرسی‌کل استان را همراهی می‌کردند، بازرس کل استان آذربایجان غربی ضمن حضور میدانی و بررسی موانع و مشکلات واحدهای تولیدی مشکل‌دار از جمله واحدهای مستقر در شهرک صنعتی میاندوآب، ایستگاه پرورش و اصلاح نژاد گوسفند قزل و وضعیت انبارهای اموال تملیکی و پارکینگ خودروهای توقیفی، تصمیات و مصوباتی در راستای کمک و حل موانع و مشکلات احصائی واحدهای مذکور اتخاذ کرد.

محبوبی، طی سخنانی ضمن اشاره به لزوم توجه ویژه به حفظ و صیانت از نژاد اصیل گوسفند قزل به عنوان گونه اصیل، منحصر به فرد و با ارزش و بومی منطقه و ضرورت فعال کردن مرکز اصلاح نژاد مزبور، بر تسریع رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی در بخش‌های مختلف و مدیریت و ساماندهی وضعیت انبارهای اموال تملیکی و پارکینگ خودروهای توقیفی و رسیدگی به وضعیت مدیریت شهری میاندوآب تأکید کرد.

لازم به توضیح است ایستگاه پرورش و اصلاح نژاد قزل در سال 1364 در شهرستان میاندوآب در 27 هکتار و با زیربنای مسقف 5446 متر مربع و غیر مسقف 5223 متر مربع به منظور حفظ منابع ژنیتیکی گوسفند قزل، شناسایی خصوصیات تولیدی گوسفند نژاد قزل (از برترین نژادهای گوسفندی کشور) (گوشت، شیر، پشم، بره­زائی) و چگونگی تأثیر عوامل بر روند تولیدات آنها، تأمین احتیاجات جامعه، قطع وابستگی و ارتقاء سطح معیشتی دامداران، عبور از سیستم سنتی به نیمه صنعتی، همکاری با مراکز علمی و دانشگاهی و ایجاد و خدمات با ارزشی در طول دوران فعالیت خود داشته لیکن متأسفانه بعد از ادغام جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی، این مرکز روبه فراموشی سپرده و اعتبارات آن قطع و زیرساخت‌های مذکور در حال تضییع و تفریط می‌باشد.

دیدار با امام جمعه میاندوآب شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه و دیدار مردمی و میز خدمت بازرسی کل استان که در محل مصلای نماز جمعه شهرستان میاندوآب تشکیل گردید از دیگر برنامه­های این سفر بود. در پایان در جلسه شورای اداری در محل فرمانداری این شهرستان شرکت و نتایج حاصل از سفر به شرح مصوباتی جهت اجرا به دستگاه‌های متولی ابلاغ گردید.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -  -  -  -