• تاریخ انتشار : 1400/04/07 - 10:37
  • تعداد بازدید خبر : 491
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
آذربایجان غربی

استقبال مردم ارومیه از غرفه دستاوردهای بازرسی‌کل استان آذربایجان‌غربی در نماز جمعه

نمایشگاه دستاوردها و مراسم دیدار مردمی مسئولان دستگاه قضائی و دستگاه‌های تابعه استان آذربایجان‌غربی به مناسبت هفته قوه‌قضاییه در محل مصلای امام خمینی( ره) ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان آذربایجان غربی، در این مراسم که در محل مصلای امام خمینی (ره) شهر ارومیه و قبل از مراسم نماز جمعه برگزار شد، سجاد ده‌ده جانی سرپرست بازرسی‌کل آذربایجان‌غربی حضور پیدا کرد.

همچنین علاوه بر برپایی نمایشگاه جهت ارائه و نمایش دستاوردهای دستگاه‌های قوه‌قضاییه در استان مراسم دیدار مردمی با حضور رییس‌کل دادگستری و سایر مدیران برگزار و از نزدیک با مردم شریف استان و شهرستان ارومیه دیدار و به سؤالات و مشکلات آن‌ها پاسخ دادند.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ارومیه، عتباتی رییس‌کل دادگستری استان و سایر مدیران از غرفه‌های نمایشگاه دیدار و از نزدیک با همکاران دیدار و با دستاوردهای دستگاه‌ها و خدمات آن‌ها آشنا شدند.

گفتنی است استقبال عمومی از غرفه بازرسی‌کل استان آذربایجان‌غربی که با حضور سرپرست بازرسی‌کل، معاون نظارت، سربازرسان و رییس نظارت همگانی و مسئول سامانه رسیدگی به شکایات برگزار شد، بسیار چشم‌گیر بود و عموم مردم و نمازگزاران ضمن آشنایی با وظایف قانونی سازمان بازرسی کل کشور، توانستند به صورت مستقیم مشکلات و شکایات خود را مطرح کنند.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -