• تاریخ انتشار : 1400/03/24 - 13:51
  • تعداد بازدید خبر : 426
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همدان

برگزاری نشست بصیرت‌افزایی انتخاباتی در بازرسی‌کل استان همدان

نشست بصیرت‌افزایی انتخاباتی با سخنرانی جانشین سپاه همدان در بازرسی‌کل این استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان همدان، سردار مهدی فرجی جانشین سپاه انصارالحسین علیه‌السلام استان همدان، در این مراسم که در محل حسینیه سیدالشهدای بازرسی‌کل استان همدان برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات 1400 در سرنوشت دو دهه آینده جمهوری اسلامی تأکید کرد:  در سال 1400 تمامی دشمنان و گروه‌های تروریستی ائتلاف کرده‌اند و هم‌زمان بازوی رسانه‌ای دشمن در فضای مجازی در حال تخریب و تردید افکنی در میان مردم و ایجاد ناامیدی است. امروز سه رأس فتنه، انحراف و نفاق مثلث خطرناکی را علیه جمهوری اسلامی شکل داده‌اند و هدف واحدی را دنبال می‌کنند.

جانشین سپاه استان همدان در ادامه بیان داشت: انتخابات 1400 نیازمند حضور عاشورایی اقشار مردم و دوستداران انقلاب است، همان‌گونه که در عرصه دفاع مقدس بخشی از مردم با حضور عاشورایی خود حماسه و افتخار تاریخی برای انقلاب آفریدند.

وی ادامه داد: انتخابات 28 خرداد امسال تاریخی‌ترین انتخابات جمهوری اسلامی است که سرنوشت انقلاب را برای دو دهه آینده تعیین خواهد کرد.

سردار فرجی در ادامه نقش شهید حاج قاسم سلیمانی را در پیروزی‌های جبهه مقاومت، محوری برشمرد و تأکید کرد: شهید سلیمانی آن‌چنان شخصیت اثرگذاری بود که آمریکا به‌طور بی‌سابقه‌ای رأساً و با هماهنگی 5 قرارگاه منطقه‌ای عملیات ترور این شهید بزرگوار را انجام داد.

جانشین سپاه استان همدان در پایان با بیان خاطراتی از حماسه‌آفرینی رزمندگان مدافع حرم همدان در عرصه مقاومت، به رشادت‌های شهدایی چون سردار شهید حسین همدانی، شهید زارع الوانی، شهید مجتبی کرمی پرداخت.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -