• تاریخ انتشار : 1399/10/01 - 10:52
  • تعداد بازدید خبر : 465
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
لرستان

گشت‌های نظارتی با محوریت بازرسی کل استان لرستان از انبار بازارهای مختلف خرم‌آباد بازدید کردند/ کشف کالاهای انبارشده به ارزش 16 میلیارد ریال

گشت مشترک بازرسی‌کل استان لرستان و دیگر دستگاه‌های متولی نظارت بر بازار تحت عنوان «گشت‌های نظارتی ماهانه» طی بازه زمانی 01-08-99 لغایت 24-09-99 با حضور نماینده بازرسی‌کل استان لرستان و مشارکت اداره‌کل تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت شهرستان و بازرسین اداره‌کل صمت انجام شد.

به گزارش روابط‌عمومی بازرسی کل استان لرستان، در بازرسی‌های به عمل آمده از برخی انبارهای فروشندگان موادغذایی و قنادی مشخص شد تعدادی از این انبارها نه تنها در سامانه جامع به ثبت نرسیده‌اند، بلکه حجم زیادی از کالا از جمله مقدار 22 تن شکر ، تعداد 668 کیسه برنج هندی 10 کیلویی، 1500 کارتون 5 کیلوگرمی قند، 1960 کیلو چای خارجی و ایرانی به ارزش 4 میلیارد و 533 میلیون و 400 هزار ریال در آنها احتکار شده است.

طی بازرسی‌های به عمل آمده از برخی انبارهای فروشندگان وسایل سرمایشی و گرمایشی شهرستان خرم آباد نیز اقلام احتکار شده به شرح 280 عدد رادیاتور لوکس، 33 دستگاه پکیج جمعاً به ارزش 5 میلیارد و 738 میلیون ریال کشف شد.

از انبار لاستیک یکی از فروشگاه‌های شهرستان خرم‌آباد  نیز بازدید به عمل آمد و اقلام احتکار شده با ارزشی بالغ بر یک میلیارد ریال توقیف شد.

همچنین طی گشت نظارتی از انبارهای لوازم خانگی اقلام احتکار شده  بالغ بر 37 قلم کالا به ارزش 4 میلیارد و 749 میلیون و 240 هزار ریال کشف و توقیف شد.

در تاریخ 25-09-99 گشت نظارتی با محوریت مبارزه با گران‌فروشی و تنظیم بازار با حضور نماینده بازرسی کل استان لرستان و مشارکت اداره‌کل تعزیرات حکومتی و بازرسین اداره‌کل صمت انجام که طی بازرسی‌های به عمل آمده در سطح شهر خرم‌آباد به تعداد 12 واحد صنفی تذکر و موارد تخلفات صورت گرفته از سوی آنان مبنی بر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، توزیع کالای خارجی و... احصاء شد.

صورتجلسه کلیه بازرسی‌های به عمل آمده جهت تشکیل پرونده و صدور رای مقتضی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -