• تاریخ انتشار : 1400/06/07 - 10:20
  • تعداد بازدید خبر : 801
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه پیگیری مشکلات شرکت یخچال‌سازی لرستان در بازرسی‌کل استان

بازرسی‌کل استان لرستان در راستای پیگیری و حل مشکلات شرکت یخچال‌سازی لرستان نشستی با حضور مدیر این شرکت و مسئولان ذی‌ربط برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان لرستان، سعید رازانی بازرس‌کل استان در این نشست با اشاره به عزم این بازرسی کل در جهت تحقق شعار سال و کمک به رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان اظهار داشت: استان لرستان دارای ظرفیت های بالایی برای توسعه و پیشرفت است و برای رفع مشکلات استان و واحدهای صنعتی و تولیدی تلاش می کنیم و هدفمان رفع مشکلات تولیدکنندگان و حذف بروکراسی اداری است.

بازرس‌کل استان لرستان پس از شنیدن نظرات مدیرعامل شرکت یخچال‌سازی لرستان گفت: با دعوت و تشکیل جلسه با مسئولین سازمان تامین اجتماعی استان ابهامی که در خصوص تعیین تکلیف ماده 38 در خصوص این شرکت وجود دارد مرتفع و شفاف‌سازی خواهد شد و درخواست تولیدکنندگان تا حصول نتیجه و با جدیت پیگیری خواهد شد.

در ابتدای این نشست مدیرعامل شرکت ضمن تشکر از تشکیل جلسه برای پیگیری و حل مشکلات و سنگ‌اندازی‌هایی که پیش روی این شرکت وجود دارد اظهار داشت:در حال حاضر این شرکت اقساط مربوط به بخشودگی جرائم بیمه تامین اجتماعی و امور مالیاتی را در موعد مقرر واریز می کند؛ اما سازمان تأمین اجتماعی به بهانه‌های مختلف و غیرقانونی نسبت به صدور مفاسا حساب ماده 38 کوتاهی نموده و شرکت را با مشکلات فراوانی رو به رو کرده است.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی