• تاریخ انتشار : 1399/09/08 - 17:04
  • تعداد بازدید خبر : 552
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل استان لرستان از پارک علم و فناوری استان

بازرس کل استان لرستان در راستای «اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه و رفع موانع آن» روز دوشنبه ضمن بازدید از پارک علم و فناوری استان جهت تبادل نظر، هم افزایی و شناسایی چالش ها و مشکلات شرکت های دانش بنیان نشستی با مدیران این مجموعه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان لرستان، سعید رازانی بازرس کل استان در این نشست اظهار داشت:  با توجه به تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر افزایش کمی و کیفی شرکت های دانش بنیان هدف از این بازدید شناسایی چالش ها و مشکلات شرکت های دانش بنیان و فناور و ارائه راهکارهای  مناسب است.

وی تصریح کرد: نقش شرکت های دانش بنیان در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست و در اقتصاد و جامعه اثرگذار است و رفع مشکلات این شرکت ها از لحاظ مالی، حقوقی، مالیاتی یک ضرورت است و حمایت از شرکت های دانش بنیان مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه و  تاکید رییس سازمان بازرسی کل کشور می باشد و ما نهایت تلاش خود را جهت رفع مشکلات این شرکتها خواهیم داشت.

رازانی با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضائیه در حمایت دستگاه قضایی از شرکت های دانش بنیان گفت: نقش شرکت های دانش بنیان در پیشگیری از وقوع جرم، مبارزه با فساد، شفافیت و پیشگیری از وقوع قاچاق کالا تعیین کننده است.

در ابتدای این نشست محمودرضا شاکرمی رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: بیشتر مشکلات شرکت های دانش بنیان و فناور استان، در حوزه های بیمه تامین اجتماعی، امور مالیاتی، اداره کار و مسائل حقوقی و ثبت شرکت ها می باشد.

در ادامه بازرس کل استان لرستان از محل فعالیت شرکت های فناور و دانش بنیان پارک علوم و فناوری استان بازدید کرد.

کلمات کلیدی
یاسر فاتحی فشتمی
تهیه کننده:

یاسر فاتحی فشتمی

تصاویر

 -