• تاریخ انتشار : 1400/06/02 - 14:02
  • تعداد بازدید خبر : 611
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس‌کل استان لرستان از واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی شهرستان کوهدشت

بازرس‌کل استان لرستان ضمن بازدید از واحدهای تولیدی و ناحیه صنعتی شهرستان کوهدشت، با تولیدکنندگان و صاحبان صنایع دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش بازرسی‌کل استان لرستان، سعید رازانی بازرس‌کل استان در این بازدید که به همراه رییس و معاون اعتبارات بانک سپه استان، فرماندار کوهدشت و رییس ناحیه صنعتی کوهدشت شد، هدف از این بازدیدها را رصد شرایط موجود و حل مشکلات و مرتفع کردن خواسته تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: حمایت از تولیدات داخلی موجب ایجاد انگیزش، پویایی و رونق بخشی تولید و صنعت می‌شود و همچنین زمینه را جهت اشتغال و بهبود کسب‌وکار فراهم می‌آورد.

بازرس‌کل استان لرستان همچنین اظهار داشت: به‌منظور رفع موانع تولید و تحقق شعار سال به‌صورت مستمر از واحدهای تولیدی در سطح استان بازدید می‌شود .

رازانی با اشاره به اینکه فعال شدن بخش تولید در این شهرستان موجب رونق اشتغال خواهد شد افزود: تمام توان خود را بکار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه ایجاد گردد.

در این مراسم از «شرکت ماشین‌سازی کوهدشت در زمینه تولید سیلندر گاز و تولید تابلوهای راهنمایی و رانندگی (شبرنگ) با اشتغال 96 نفر»، «مجتمع غذایی پارسیان زاگرس در زمینه تولید انواع کنسرو با اشتغال 6 نفر»، «شرکت پاورچین در زمینه صادرات حلال و حرام (مواد غیرگوشتی از جمله پای مرغ) با اشتغال 210 نفر»، «شرکت یکتا فوم در زمینه تولید فوم اشتغال 3 نفر»، «شرکت دیماچوب در زمینه تولید درب‌های ضد سرقت با اشتغال 18 نفر»، «، تولیدکننده فوم ساختمانی (نیمه تعطیل) و «کشتارگاه و سردخانه خوشنام طیور با اشتغال 100 نفر» بازدید کرد.

بر اساس این گزارش مشکل عمده واحدهای تولیدی و صنعتی افزایش سرمایه در گردش، تأمین مواد اولیه و دفع پساب صنعتی بود که مقرر شد طی جلسه‌ای با حضور مسئولین شهرک صنعتی استان و دستگاه‌های ذی‌ربط این مشکلات پیگیری شود.

فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -  -  -