• تاریخ انتشار : 1401/07/16 - 10:22
  • تعداد بازدید خبر : 199
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیگیری واگذاری زمین به پارک علم و فناوری استان قم در بازرسی کل استان قم

هفتمین جلسه کارگروه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان استان قم با موضوع پیگیری واگذاری زمین به پارک علم و فناوری استان جهت رفع مشکل فضا و توسعه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان قم، حجت‌الاسلام محمود طالبی بازرس‌کل استان قم در این جلسه ضمن تبریک انتصاب دکتر رهسپارفرد به عنوان رئیس پارک علم و فناوری استان، کارگروه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را یک کارگروه نظارتی و هدایتی دانست و افزود: در این کارگروه قصد نظارت بر اجرای قانونی مصوبات را داریم. بسیاری از تصمیمات گرفته می‌شود ولی در برخی موارد قانون برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان سکوت کرده و یا اجرا نشده که جای بررسی دارد. همچنین اجرای مصوبات کارگروه‌های مدیریتی استان مورد رصد بازرسی کل استان است تا اگر موانعی برای اجرا وجود دارد با هدایت و نظارت این کارگروه موانع برطرف شود.

در این جلسه در خصوص مشکل ایجاد شده بین شرکت‌ شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری در خصوص مصوبه سفر رئیس جمهور مبنی بر واگذاری زمین 42 هکتاری و با توجه به ضرورت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان مقرر شد طرح‌های پیشنهادی پارک علم و فناوری و شرکت شهرک‌های صنعتی ارائه تا نسبت به تعیین تکلیف زمین مذکور اقدام لازم صورت پذیرد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -