• تاریخ انتشار : 1401/03/21 - 14:17
  • تعداد بازدید خبر : 315
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس‌کل استان خراسان رضوی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان گلبهار

رییس منطقه ۲ سازمان و بازرس‌کل استان خراسان رضوی در راستای برنامه اجرایی ارتقاء فعالیت‌های نظارت و بازرسی در راس یک هیات بازرسی ضمن حضور در شهرستان گلبهار از واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی ‌کل استان خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام موسی فتوحی بازرس‌کل استان در ابتدای این سفر طی نشستی که در محل دادگستری شهرستان گلبهار برگزار شد، ضمن تبیین وظایف و اختیارات سازمان بازرسی کل کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تشکیلات بازرسی استان تنها در مرکز استان تعریف شده و در شهرستان‌ها دفتری ندارد، لذا مراجع قضایی باعنایت به اشرافیت بر مسائل و موضوعات می‌توانند به خوبی آسیب‌ها و سوء‌جریان‌ها را شناسایی و به بازرسی‌کل استان منتقل کنند تا با اولویت‌بندی مورد رسیدگی قرار گیرد.

در ادامه این نشست مهدوی‌پور رییس دادگستری گلبهار گزارشی از وضعیت دادگستری شهرستان ارائه کرد.

بازرس‌کل استان خراسان رضوی در ادامه این سفر از تعدادی واحد تولیدی و صنعتی شهرستان گلبهار که با مشکل مواجه بودند بازدید کرد و ضمن بررسی موانع و مشکلات این واحدها، دستورات لازم را جهت پیگیری از دستگاه‌های مسئول صادر کرد.

برنامه بعدی بازرس‌کل استان خراسان‌رضوی حضور در جمع اعضای شورای تأمین شهرستان بود که در این جلسه مشکلات شهرستان مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

همچنین طی نشستی با امام جمعه گلبهار مشکلات این شهرستان بررسی شد.

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -  -