- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از شرکت آنیل طب آذران ارومیه 04/04/11
- بازرس کل استان کردستان پای صحبتهای فعالان اقتصادی کامیاران نشست 04/04/11
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی خوزستان از بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) اهواز 04/04/11
- بازدید بازرس کل قضایی استان یزد از صدا و سیمای مرکز یزد 04/04/11
- بازدید بازرسکل کردستان از مراکز توزیع کالاهای اساسی و تأکید بر تشدید نظارتها و مقابله با تخلفات 04/04/11
- بازرسکل قضایی آذربایجان غربی: کوتاهی در انجام وظایف قانونی، مصداق ترک فعل بوده و مستوجب برخورد قانونی است 04/04/11
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از مجتمع آرد فردوس ارومیه 04/04/11
- بازدید بازرس کل استان زنجان از قطب صنعت کفش کشور در هیدج 04/04/11
- بازدید بازرسکل استان قزوین از شرکت ستاره بافت نگارین ارغوان 04/04/11
- بازدید نظارتی بازرس کل استان قزوین از شرکت پخش فراوردههای نفتی 04/04/11
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛
لزوم ارتباط بازرسان با مردم و تکریم ارباب رجوع/ همکاران با دقت و جدیت گزارشات را پیگیری کنند
بازرسکل استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم ارتباط بازرسان با مردم و تکریم اربابرجوع تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بازرسکل استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این جلسه گفت: در راستای تحقق دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و همچنین جهت تقویت و افزایش ارتباط بازرسیهای کل با مردم و تکریم اربابرجوع هفتمین جلسه شورای اداری در سال جاری برگزار شد.
محمدمهدی صالحی اظهار کرد: سر بازرسان و بازرسان باید جهت تکریم اربابرجوع و پیگیری مطالبات آنها زمانی مشخص را برای دیدار با آنها تعیین کرده و راهنماییهای لازم را در خصوص ادعاها و شکایات آنها انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف مسئولین ایجاد ارتباطات دوسویه مردمی است افزود: ارتباط مستقیم مردم با بازرسیکل و پیگیری مطالبات آنها یک اصل و حق مردم میباشد به طوریکه آگاهی از مشکلات و مسائل شهروندان آن هم از زبان خودشان بهترین راه رفع مشکلات است.
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همکاران در حوزه سقف نسبت به تعیین و تکلیف پروندههای اخذ شده از دستگاههای اجرایی در کوتاهترین زمان اقدام و چنانچه اسناد مورد نظر در پرونده را نیاز دارند طی یک صورتجلسه در حضور فرد مورد تایید دستگاه اجرایی تصویربرداری و برگ شماری نمایند سپس اصل پرونده را تحویل دستگاه مربوطه دهند.
صالحی تاکیدکرد: همکاران با دقت و جدیت تا حصول نتیجه نهایی مطلوب و اثربخش شکایات و اعلامات واصله به این بازرسیکل در سامانه را پیگیری کنند.
برپایه این خبر؛ هفتمین جلسه شورای اداری در بازرسیکل استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف ساماندهی سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات، تعیین و تکلیف پروندههای دستگاههای اجرایی که در بازرسیکل استان وجود دارد، رعایت نظم و انضباط در امور محوله و همچنین تکریم ارباب رجوع برگزار شد.
