- بازدید سرزده بازرس کل استان گیلان از بیمارستانهای پورسینا و ولایت رشت/عیادت از حادثهدیدگان انفجار گاز در رشت 04/05/01
- بازدید بازرسان سازمان بازرسی کل کشور از گمرکهای شهریار و غرب تهران/ عملکرد گمرک و نحوه خدمترسانی به فعالان اقتصادی بررسی شد/ رفع مشکل ناشی از ابطال مجوز آزمایشگاههای تعیین ماهیت کالا با پیگیری سازمان بازرسی 04/04/31
- کاهش ۹ هزار میلیارد تومانی در هزینه مناقصه استخراج سنگ آهن سنگان با ورود سازمان بازرسی 04/04/31
- خدمات بیمهای زیر ذرهبین بازرسان سازمان بازرسی/تاکید بر تسریع در پرداخت خسارات توسط شرکتهای بیمه/ نامه هشداری سازمان بازرسی به مدیران بیمه مرکزی 04/04/30
- بازدید بازرس کل استان گیلان از سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت 04/04/30
- بازدید بازرس کل گیلان از نیروگاه سیکل ترکیبی پرهسر/تاکید آقایی بر توسعه این نیروگاه 04/04/30
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی استان یزد از هیاتهای حل اختلاف مالیاتی/مختاری: مرکز دادرسی مالیاتی یکی از ارکان حیاتی سازمان امور مالیاتی است 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان گیلان از پروژه کمربندی سیاهکل/ آقایی خبر داد: تشکیل کمیته نظارت بر شورای اداری شهرستانها در بازرسی کل استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از روند برگزاری کنکور سراسری در استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان تهران و مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه آهن/ سهرابخان: خط قرمز بازرسی کل استان نارضایتی مردم است 04/04/29
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛
لزوم ارتباط بازرسان با مردم و تکریم ارباب رجوع/ همکاران با دقت و جدیت گزارشات را پیگیری کنند
بازرسکل استان کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم ارتباط بازرسان با مردم و تکریم اربابرجوع تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بازرسکل استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این جلسه گفت: در راستای تحقق دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور و همچنین جهت تقویت و افزایش ارتباط بازرسیهای کل با مردم و تکریم اربابرجوع هفتمین جلسه شورای اداری در سال جاری برگزار شد.
محمدمهدی صالحی اظهار کرد: سر بازرسان و بازرسان باید جهت تکریم اربابرجوع و پیگیری مطالبات آنها زمانی مشخص را برای دیدار با آنها تعیین کرده و راهنماییهای لازم را در خصوص ادعاها و شکایات آنها انجام دهند.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف مسئولین ایجاد ارتباطات دوسویه مردمی است افزود: ارتباط مستقیم مردم با بازرسیکل و پیگیری مطالبات آنها یک اصل و حق مردم میباشد به طوریکه آگاهی از مشکلات و مسائل شهروندان آن هم از زبان خودشان بهترین راه رفع مشکلات است.
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همکاران در حوزه سقف نسبت به تعیین و تکلیف پروندههای اخذ شده از دستگاههای اجرایی در کوتاهترین زمان اقدام و چنانچه اسناد مورد نظر در پرونده را نیاز دارند طی یک صورتجلسه در حضور فرد مورد تایید دستگاه اجرایی تصویربرداری و برگ شماری نمایند سپس اصل پرونده را تحویل دستگاه مربوطه دهند.
صالحی تاکیدکرد: همکاران با دقت و جدیت تا حصول نتیجه نهایی مطلوب و اثربخش شکایات و اعلامات واصله به این بازرسیکل در سامانه را پیگیری کنند.
برپایه این خبر؛ هفتمین جلسه شورای اداری در بازرسیکل استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف ساماندهی سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات، تعیین و تکلیف پروندههای دستگاههای اجرایی که در بازرسیکل استان وجود دارد، رعایت نظم و انضباط در امور محوله و همچنین تکریم ارباب رجوع برگزار شد.
