- نجات معدن چشمه ساران شهرستان آزادشهر از تعطیلی با ورود سازمان بازرسی/ مجوز کارگاه زغال سنگ با رعایت الزامات زیستمحیطی صادر شد/ تثبیت اشتغال ۱۴۵ نفر و فراهم شدن زمینه استخدام نیروی جدید 04/05/05
- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از قطعه ۵ آزادراه خواجه – ورزقان 04/05/04
- بازدید بازرس کل قضایی استان به همراه نماینده مردم ارومیه از پروژه مدول دوم تصفیهخانه آب شرب ارومیه 04/05/04
- بازدید بازرس کل قضایی استان سمنان از مجموعه ایثار سمنان/ تاکید بر ارائه خدمات با کیفیت 04/05/04
- بازرس کل قضایی آذربایجانغربی: رفع موانع توسعه شهری تکاب در دستور کار قرار دارد 04/05/04
- معاون امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور از پیشرفت پروژه خط انتقال آب سد طالقان به کرج بازدید کرد 04/05/04
- بازدید سرزده بازرس کل استان گیلان از بیمارستانهای پورسینا و ولایت رشت/عیادت از حادثهدیدگان انفجار گاز در رشت 04/05/01
- بازدید بازرسان سازمان بازرسی کل کشور از گمرکهای شهریار و غرب تهران/ عملکرد گمرک و نحوه خدمترسانی به فعالان اقتصادی بررسی شد/ رفع مشکل ناشی از ابطال مجوز آزمایشگاههای تعیین ماهیت کالا با پیگیری سازمان بازرسی 04/04/31
- کاهش ۹ هزار میلیارد تومانی در هزینه مناقصه استخراج سنگ آهن سنگان با ورود سازمان بازرسی 04/04/31
- خدمات بیمهای زیر ذرهبین بازرسان سازمان بازرسی/ تاکید بر تسریع در پرداخت خسارات توسط شرکتهای بیمه/ نامه هشداری سازمان بازرسی به مدیران بیمه مرکزی 04/04/30
تشریح اثرات مثبت سامانه 136 سازمان بازرسی در رسیدگی و رفع مشکلات مردم از دستگاههای اجرایی در استان اردبیل
با حضور بازرس کل قضایی استان نخستین نشست آموزشی و نحوه ثبت شکایات مردمی در سامانه بازرسی کل استان در سال 1404 با حضور مسئولان این سامانه در دستگاههای اجرایی استان به میزبانی بازرسی کل استان اردبیل برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان اردبیل، در این دوره که بیش از ۵۰ نفر از مسئولان سامانه رسیدگی به شکایات حضور داشتند در ابتدا علی رمضانپور بازرسکل قضایی استان با اشاره به رسالت اصلی و اهداف بلند سازمان بازرسی وجود سامانه 136سازمان بازرسی را پل ارتباطی و حلقه وصل بین مردم با سازمان جهت ارائه گزارشها، شکایات و انتقاد و پیشنهادات عنوان کرد.
وی گفت: بازرسیکل استان اردبیل با تمام توان و موشکافانه به بررسی تمام شکایات واصله در موضوعات مختلف در چارچوب قانون میپردازد و تا حصول نتیجه پیگیر موضوع میباشد.
در ادامه این نشست آموزشی جدیدترین روشهای استفاده از سامانه بصورت عملی و سیستمی به اطلاع حاضرین رسید و در پایان از ۵ نفر از مسئولان دستگاههای اجرایی که در سامانه ثبت شکایات همکاری و دقت لازم را با بازرسیکل استان داشتند تجلیل بعمل آمد.
