- بازدید سرزده بازرس کل استان گیلان از بیمارستانهای پورسینا و ولایت رشت/عیادت از حادثهدیدگان انفجار گاز در رشت 04/05/01
- بازدید بازرسان سازمان بازرسی کل کشور از گمرکهای شهریار و غرب تهران/ عملکرد گمرک و نحوه خدمترسانی به فعالان اقتصادی بررسی شد/ رفع مشکل ناشی از ابطال مجوز آزمایشگاههای تعیین ماهیت کالا با پیگیری سازمان بازرسی 04/04/31
- کاهش ۹ هزار میلیارد تومانی در هزینه مناقصه استخراج سنگ آهن سنگان با ورود سازمان بازرسی 04/04/31
- خدمات بیمهای زیر ذرهبین بازرسان سازمان بازرسی/تاکید بر تسریع در پرداخت خسارات توسط شرکتهای بیمه/ نامه هشداری سازمان بازرسی به مدیران بیمه مرکزی 04/04/30
- بازدید بازرس کل استان گیلان از سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت 04/04/30
- بازدید بازرس کل گیلان از نیروگاه سیکل ترکیبی پرهسر/تاکید آقایی بر توسعه این نیروگاه 04/04/30
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی استان یزد از هیاتهای حل اختلاف مالیاتی/مختاری: مرکز دادرسی مالیاتی یکی از ارکان حیاتی سازمان امور مالیاتی است 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان گیلان از پروژه کمربندی سیاهکل/ آقایی خبر داد: تشکیل کمیته نظارت بر شورای اداری شهرستانها در بازرسی کل استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از روند برگزاری کنکور سراسری در استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان تهران و مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه آهن/ سهرابخان: خط قرمز بازرسی کل استان نارضایتی مردم است 04/04/29
بازرس کل امور بانکها و بیمه سازمان بازرسی از شعب چندین بانک به صورت سرزده بازدید کرد/ تاکید بر لزوم اجرای کامل ضوابط ابلاغی بانک مرکزی
در ادامه بازدید میدانی از نحوه فعالیت شعب شبکه بانکی کشور، بازرس کل امور بانکها و بیمه در رأس هیأتی ضمن حضور سرزده در تعدادی از شعب بانکهای ملی ایران، سپه و پست بانک در محدوده منطقه 13 تهران نسبت به بررسی نحوه عملکرد شعب مورد بازدید پرداخت.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی، در ادامه بازدید میدانی از نحوه فعالیت شعب شبکه بانکی کشور، جعفر حسینی بازرس کل امور بانکها و بیمه در رأس هیأتی ضمن حضور سرزده در تعدادی از شعب بانکهای ملی ایران، سپه و پست بانک در محدوده منطقه 13 تهران نسبت به بررسی نحوه عملکرد شعب مورد بازدید پرداخت.
در این بازدید پیرامون پرداخت تسهیلات قرضالحسنه ازدواج و فرزندآوری، تسهیلات ودیعه مسکن و همچنین کیفیت مطالبات شعب مذکور و حجم منابع در اختیار، بررسی صورت گرفت.
همچنین با توجه به توضیحات ارائه شده توسط مسئولین مربوطه و رسیدگی اجمالی به تعدادی از پروندههای اعتباری، ضمن ارائه توضیحات لازم پیرامون اصلاح نواقص و ایرادات موجود درخصوص تشکیل پرونده اعتباری، اخذ مدارک و مستندات لازم، تضامین و وثایق موردنیاز و پیگیری و وصول مطالبات مربوطه مطابق با ضوابط و بخشنامههای ابلاغشده توسط بانک مرکزی، نسبت به ارائه راهنماییهای لازم در خصوص تسهیل هرچه بیشتر فرآیند اعطای تسهیلات در جهت کاهش زمان انتظار متقاضیان و امکان پاسخگویی به تعداد بیشتر مراجعان اقدام شد.
در جریان این بازدید تذکر لازم در خصوص لزوم اجرای کامل ضوابط ابلاغ شده توسط بانک مرکزی ارائه گردید.
