- بازدید سرزده بازرس کل استان گیلان از بیمارستانهای پورسینا و ولایت رشت/عیادت از حادثهدیدگان انفجار گاز در رشت 04/05/01
- بازدید بازرسان سازمان بازرسی کل کشور از گمرکهای شهریار و غرب تهران/ عملکرد گمرک و نحوه خدمترسانی به فعالان اقتصادی بررسی شد/ رفع مشکل ناشی از ابطال مجوز آزمایشگاههای تعیین ماهیت کالا با پیگیری سازمان بازرسی 04/04/31
- کاهش ۹ هزار میلیارد تومانی در هزینه مناقصه استخراج سنگ آهن سنگان با ورود سازمان بازرسی 04/04/31
- خدمات بیمهای زیر ذرهبین بازرسان سازمان بازرسی/تاکید بر تسریع در پرداخت خسارات توسط شرکتهای بیمه/ نامه هشداری سازمان بازرسی به مدیران بیمه مرکزی 04/04/30
- بازدید بازرس کل استان گیلان از سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت 04/04/30
- بازدید بازرس کل گیلان از نیروگاه سیکل ترکیبی پرهسر/تاکید آقایی بر توسعه این نیروگاه 04/04/30
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی استان یزد از هیاتهای حل اختلاف مالیاتی/مختاری: مرکز دادرسی مالیاتی یکی از ارکان حیاتی سازمان امور مالیاتی است 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان گیلان از پروژه کمربندی سیاهکل/ آقایی خبر داد: تشکیل کمیته نظارت بر شورای اداری شهرستانها در بازرسی کل استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از روند برگزاری کنکور سراسری در استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان تهران و مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه آهن/ سهرابخان: خط قرمز بازرسی کل استان نارضایتی مردم است 04/04/29
بازدید سرزده معاون اقتصادی سازمان بازرسی از منطقه برق شمیران/ ارزیابی نحوه خدمات رسانی/ نسبت به تسهیل فرآیندها برای مشترکین و پاسخگویی اثربخش به مراجعین تذکرات لازم داده شد
معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی با همراهی بازرس کل و معاون بازرس نیرو و ارتباطات و بازرسان گروه برق به صورت سرزده از منطقه برق شمیران بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، حسب بررسیها از مناطق مختلف برق شرکت توزیع نیروی برق استان تهران و بر اساس ارزیابی از عملکرد مناطق برق تهران بزرگ، منطقه برق شمیران به عنوان مقصد بازدید میدانی معاونت نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور تعیین گردید.
در این راستا معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی با همراهی بازرس کل و معاون بازرس نیرو و ارتباطات و بازرسان گروه برق به صورت سرزده از منطقه برق شمیران بازدید کردند.
در این بازدید ضمن بررسی میدانی از بخشهای مختلف از جمله امور مشترکین و آزمایشگاه تست کنتور و ارتباط با کارکنان و مدیران، از مراجعینی که جهت دریافت خدمات مختلف از جمله انشعاب برق مراجعه کرده بودند، پیرامون کیفیت خدمت رسانی، سرعت رسیدگی به درخواستها، فرایند رعایت ضوابط و دستورالعمل های قانونی و ...، نظرسنجی به عمل آمد.
وی با بیان اینکه به مسئولین حاضر نسبت به تسهیل فرایندها برای مشترکین و پاسخگویی اثربخش به مراجعین تذکرات لازم داده شد، اظهار نمود: در جلسه با مدیرمنطقه و مسئولین مقرر گردید پرونده برخی مشترکین و متقاضیان شاکی که علیرغم گذشت مدت زمان طولانی به نتیجه نرسیده به هیأت بازرسی سازمان بازرسی کل کشور مستقر در توانیر ارسال شود.
