سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1401/11/01 - 12:25
  • تعداد بازدید خبر : 261
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید بازرس کل خراسان رضوی از دستگاه‌های مسئول گازرسانی در استان

به دنبال قطعی گاز در برخی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی، بازرس کل استان از دستگاه‌های مسئول در امر گازرسانی سرزده بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بازرسی‌کل استان؛  با توجه به برودت و سردی هوا در استان خراسان رضوی و قطعی گاز در برخی از شهرستان‌های استان حجت‌الاسلام موسی فتوحی رئیس منطقه 2 سازمان و بازرس‌کل خراسان رضوی به منظور بررسی موضوع  به صورت سرزده با حضور در شرکت گاز استان خراسان رضوی، شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق و منطقه 4 عملیات انتقال گاز و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان بازدید و در جریان وضعیت دیسپاچینگ شرکت‌های مذکور و مشکل قطع و افت فشار گاز در برخی از شهرستان‌های استان قرار گرفت.

در این بازدید مدیران عامل شرکت‌های مذکور در خصوص نحوه اقدامات و تدابیر اتخاذ شده توضیح داده و راه‌های جلوگیری از بروز مجدد مشکل را بررسی و طرح‌های در دست اقدام را تشریح کردند.

رئیس منطقه 2 سازمان بازرسی کل کشور همچنین ضمن تقدیر از تلاش و زحمات شبانه روزی مدیران و کارکنان شرکت‌های یاد شده و توصیه به داشتن آمادگی لازم برای حفظ شرایط مطلوب، آمادگی سازمان را برای هرگونه کمک در طرح، بررسی و پیگیری مشکلاتی که مستلزم همکاری در سطح ملی است، اعلام کرد.

 

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی

تصاویر

 -  -