- بررسی مشکلات کاهش فشار و قطعی آب تهران از سوی سازمان بازرسی کل کشور/ ضرورت تسریع در رفع مشکلات موجود و پاسخگویی مؤثر به شهروندان 04/05/06
- بازرس کل بانکها و بیمه سازمان بازرسی با حضور سرزده در بانکها نحوه عملکرد شعب در رابطه با فروش ارز اربعین را بررسی کرد/ ارائه پیشنهادهای لازم به منظور تسریع در ارائه خدمت به زائرین 04/05/05
- عیادت بازرس کل قضایی استان سیستان و بلوچستان از مجروحان حادثه تروریستی زاهدان 04/05/05
- بازدید بازرس کل استان قم از پروژه در حال احداث واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت ۷۰۰ هزار قطعهای 04/05/05
- بازرسکل قضایی آذربایجانغربی تاکید کرد: ضرورت مدیریت مصرف و همکاری بینبخشی برای عبور از بحران کمآبی در حوزه سد بوکان 04/05/05
- تأکید بازرس کل قضایی آذربایجانغربی بر لزوم تقویت زیرساختها و بهرهگیری از فناوریهای نوین در مدیریت مصرف برق 04/05/05
- نجات معدن چشمه ساران شهرستان آزادشهر از تعطیلی با ورود سازمان بازرسی/ مجوز کارگاه زغال سنگ با رعایت الزامات زیستمحیطی صادر شد/ تثبیت اشتغال ۱۴۵ نفر و فراهم شدن زمینه استخدام نیروی جدید 04/05/05
- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از قطعه ۵ آزادراه خواجه – ورزقان 04/05/04
- بازدید بازرس کل قضایی استان به همراه نماینده مردم ارومیه از پروژه مدول دوم تصفیهخانه آب شرب ارومیه 04/05/04
- بازدید بازرس کل قضایی استان سمنان از مجموعه ایثار سمنان/ تاکید بر ارائه خدمات با کیفیت 04/05/04
دومین وبینار از پیش نشستهای مجازی چهارمین اجلاسیه آمبودزمانهای کشورهای عضو همکاریهای اسلامی برگزار شد/ تشریح نوآوریهای ایران در استفاده از فناوری برای رسیدگی به شکایات
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دومین وبینار از پیش نشستهای مجازی چهارمین اجلاسیه آمبودزمانهای کشورهای عضو همکاریهای اسلامی با موضوع «نوآوریهای ایران در استفاده از فناوری برای رسیدگی به شکایات» از سوی سازمان بازرسی کل کشور و با حضور دکتر مهدی هدایت فر برگزار شد.
مدیرکل فناوری و تحلیل اطلاعات سازمان بازرسی در این نشست به زبان انگلیسی اقدامات سازمان بازرسی در استفاده از رباتها و هوش مصنوعی در رسیدگی به شکایات مردمی را به زبان انگلیسی مردمی تشریح کرد.
هدایت فر علوم کامپیوتر، هوش مصنوعی، مهندسی فرآیند، شناختی و علوم داده را به عنوان فناوریهای جدید استفاده شده در اکوسیستم نظارت دیجتال سازمان بازرسی کل کشور معرفی کرد.
این استاد دانشگاه در این وبینار عملکرد و قابلیتهای ربات هاتف که به عنوان یکی از نوآوریهای سازمان در استفاده از هوش مصنوعی و پردازش صوت در راستای پاسخگوی هوشمند به تماسهای تلفنی شهروند، راه اندازی شده است را تشریح کرد.
تاثیر نتایج و پیامدهای ناشی از بهره برداری از این نوآوریها، افزایش رضایت شهروندان، افزایش قابل ملاحظه رفع مشکل شاکیان، تسریع رسیدگی و ایجاد شفافیت نیز در این زمینه مورد اشاره قرار گرفت.
لازم به توضیح است 28 آمبودزمان کشور های عضو سازمان همکاری های اسلامی در این وبینار بصورت دورسخنی حضور داشتهاند.
با توجه به تازه بودن و جذابیت موضوع ارائه شده، کشورهای عضو درخواست ارسال اسلایدها برای الگو گرفتن در فعالیت های خود داشتند.
