سرخط خبرها
- حضور بازرس کل استان البرز در جلسه شورای اداری شهرستان طالقان 03/04/27
- بازدید مدیرکل حمایت از تولید و سرمایه گذاری سازمان بازرسی کل کشور از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی هشتگرد 03/04/27
- بررسی مشکلات سرمایه گذار خارجی پروژه ساروج کرمان در دیدار با بازرس کل قضایی استان 03/04/27
- پیام تسلیت رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پی درگذشت پدر حجتالاسلاموالمسلمین حجازی 03/04/27
- ۵۰ میلیارد ریال وام به یکی از واحد های بزرگ تولیدی اردبیل اختصاص یافت/ تامین وام از صندوق ملی محیط زیست 03/04/27
- ماموریت معاون اقتصادی سازمان بازرسی به بازرسی امور نیرو در رابطه با رصد وضعیت ذخایر آبی سدهای کشور و تولید برق/ وزیر نیرو به سازمان بازرسی دعوت شد 03/04/27
- دیدار بازرس کل قضایی استان یزد با دبیر شورای هماهنگی بانکهای استان 03/04/27
- رئیس سازمان بازرسی کل کشور با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد 03/04/27
- استقرار هیأت بازرسی در معاونت عمرانی شهرداری بندرعباس 03/04/24
- هیأت بازرسی استان گلستان در سازمان جهادکشاورزی استان مستقر شد 03/04/24
دبیرخانه «شورای مدیران دفاتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایت» در سازمان بازرسی کل کشور ایجاد میشود
رئیس مرکز نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات مردمی سازمان بازرسی کل کشور از برنامه ریزی برای ایجاد دبیرخانه «شورای مدیران دفاتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایت»، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، حسینعلی احمدی گرجی رئیس مرکز نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات مردمی سازمان بازرسی کل کشور در گردهمایی مدیران دفاتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات دستگاههای اجرایی، اظهار کرد: این نشست، نقطه آغازی برای شروع همکاریهای مشترک در قالب یک دبیرخانه محسوب میشود.
وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه سازمان بازرسی کل کشور در دوره تحول و تعالی بتواند گام موثری بردارد تا کمترین دغدغه ها را از سوی مردم داشته باشیم، به نقش بیبدیل بازرسان در قضازدایی و کاهش ارجاعات مردم به محاکم قضایی اشاره کرد و گفت: نقش بازرسان در جلب اعتماد عمومی مردم بهویژه دستگاههایی که بیشترین خدمات و عمیقترین و گستردهترین نوع ارتباط را با مردم دارند، بیمانند است.
رئیس مرکز نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات مردمی سازمان بازرسی کل کشور نقش بازرسان در آسیبشناسی گلوگاههای فساد، افزایش رتبه ایران در رتبهبندی سازمان شفافیت و نقش بازرسان در تحقق دولت الکترونیک را قابل توجه دانست و خطاب به مدیران دفاتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایات دستگاههای اجرایی گفت: نقش شما در آسیبشناسی دستگاهها، برنامهریزی راهبردی و بهداشت اداری ویژه و قابل توجه است.
وی با بیان اینکه آنچه دارای اهمیت است، حضور فعالانه در عرصههای مختلف است، گفت: جنبههای پیشگیرانه در این زمینه بسیار مهم است.
احمدی گرجی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی برای ایجاد دبیرخانه «شورای مدیران دفاتر مدیریت عملکرد و رسیدگی به شکایت»، عنوان کرد: سنگ بنای دبیرخانهای نهادینه شده که در این دبیرخانه اهداف خاص و موارد یاد شده مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
رئیس مرکز نظارت همگانی و رسیدگی به شکایات مردمی سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر لزوم ارتباط چند سویه مدیران بازرسی دستگاههای اجرایی با سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: از جمله اهداف این دبیرخانه که امروز کار خود را آغاز میکند نظارت بر انجام حسن جریان امور، توسعه دامنه اشراف اطلاعاتی، گسترش حضور بازرسی در جای جای محیط اداری، افزایش هزینه تخلف و فساد و کاهش هزینه نظارت است.
وی با تاکید بر لزوم تحقق نظارت الکترونیکی افزود: ارتقاء سطح رضایتمندی، مردمیکردن نظارت، افزایش نظارتپذیری مدیران، استقرار نظام جامع مدیریت عملکرد و ایجاد پنجره واحد، ارتقاء سطح مدیران بازرسی برای ارائه گزارشات تحلیلی و رتبهبندی دستگاهها از حیث سلامت اداری اهم مواردی است که در جهت ارتقاء سلامت اداری مورد تاکید قرار دارد.
احمدی گرجی در پایان با بیان اینکه طرح حمایت از گزارشگران فساد در مجلس شورای اسلامی از سال قبل کلید خورده است، گفت: سازمان بازرسی کل کشور بهصورت فعال در جلسات بررسی این طرح حضور دارد و امیدواریم زودتر به تصویب برسد تا این سازمان بهعنوان سازمانی جامع، گزارشگران فساد را حمایت و تشویق کند.
انتهای پیام/
![یاسر فاتحی فشتمی](/uploads/sys/profiles/64/fca0666a-26f2-4f35-9108-5b03660a3f6d.jpg)
تهیه کننده: