سرخط خبرها
  • تاریخ انتشار : 1402/06/13 - 15:23
  • تعداد بازدید خبر : 709
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید معاون سازمان بازرسی کل کشور از ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی(ره)/ روند ارائه خدمات به زائرین اربعین بررسی شد

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور با حضور در ترمینال سلام فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) از نزدیک روند ارائه خدمات به زائرین اربعین را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر احمد اسدیان معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور بیش از ظهر امروز با حضور در ترمینال سلام فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به صورت چهره به چهره با زائران اربعین حسینی دیدار و از نزدیک مشکلات آنها را شنید.

در این بازدید که محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، سعید چلندری مدیرعامل شرکت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و مهدی خنجری بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور حضور داشتند، معاون سازمان بازرسی به مشکلات زائرین اربعین حسینی(ع) رسیدگی و دستوراتی را نیز صادر کرد.

اسدیان در این بازدید با اشاره به تاخیر پروازهای اربعین گفت: باید پروازها طوری مدیریت شود و به نحوی برنامه‌ریزی صورت گیرد که تاخیر صورت نگیرد و نباید با بهانه پرداخت خسارت تاخیر را عادی سازی کنیم.

معاون تولیدی سازمان بازرسی تصریح کرد: باید سازمان هواپیمایی کشوری نظارت کند تا دست واسطه‌ها که باعث می‌شوند قیمت بلیت گرانتر از نرخ مصوب ارائه گردد، کوتاه شود.

وی با تاکید بر برخورد قانونی با تخلف گران‌فروشی آژانس‌ها و شرکت‌های هوایی تصریح کرد: سازمان هواپیمایی و تعزیرات با تخلف آژانس‌ها که بلیت را گران‌تر از قیمت اعلامی به مسافر می‌فروشند برخورد کنند.

اسدیان در این بازدید سه ساعته از پایانه هوشمند بار هواپیمایی جمهوری اسلامی هم بازدید کرد.

انتهای پیام/

کلمات کلیدی
فرزانه سادات سجادی
تهیه کننده:

فرزانه سادات سجادی