- بازدید سرزده بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی از ایستگاه راه آهن تهران/ نحوه خدمت رسانی بررسی شد/ حضور در کوپههای قطار و گفتوگو با مسافران/ تماس تلفنی با مدیرعامل راه آهن/ تذکرات لازم در جهت رفع مشکلات داده شد 03/06/14
- کسب عنوان دستگاه برتر در محور خدمات شایسته از سوی بازرسیکل استان همدان 03/06/13
- مشکلات شرکت دانشبنیان انرژی صنعت خاورمیانه اراک بررسی شد/ صدور دستورات لازم برای تسریع در حل مسائل با بانکهای عامل 03/06/13
- بازرسکل استان کردستان از بیمارستان تامین اجتماعی سنندج بازدید کرد/ تذکرات لازم جهت تکریم هرچه بیشتر بیماران و همراهان داده شد 03/06/13
- تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات موضوع قانون جوانی جمعیت صورت گیرد/ بازرس کل بانکها و بیمه: صرفاً به 36 درصد متقاضیان تسهیلات پرداخت شده/ درخواست اخذ تضامین و وثایق مازاد بر قانون، خلاف مقررات است 03/06/13
- هدیه معاونت امور سیاسی و قضایی سازمان بازرسی مشتمل بر اهم چالشها، آسیبهای کلان و سوءجریانات در حوزه وزارت کشور و شهرداریها به وزیر تقدیم شد/ بلندیان: در اجرای پیشنهادات معوق تسریع شود/ لزوم توجه به گزارشهای هشداری و استحضاری 03/06/11
- مشکل تامین سوخت مجتمع فروآلیاژ در فارس رفع شد/ تثبیت اشتغالزایی 1200 نفر در این واحد تولیدی 03/06/11
- ورود بازرسی کل استان البرز به موضوع تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان طالقان/ نامه هشداری به رئیس دانشگاه علوم پزشکی 03/06/11
- پخش گفت وگوی معاون امور اقتصادی سازمان بازرسی با خبرگزاری صدا و سیما در مورد هشدار به بانکها برای تسریع در پرداخت تسهیلات تکلیفی از خبر 21 03/06/10
- نحوه واگذاری شرکت خاور رشت بررسی شد/ دستورات بازرس کل استان گیلان برای حل مشکلات/ دریافت تعهد از سرمایهگذار برای عدم تغییر کاربری عرصه صنعتی/ برنامه زمانبندی برای تجهیز و نوسازی دستگاهها و ماشین آلات ارائه شود 03/06/10
بازدید سرزده بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی از ایستگاه راه آهن تهران/ نحوه خدمت رسانی بررسی شد/ حضور در کوپههای قطار و گفتوگو با مسافران/ تماس تلفنی با مدیرعامل راه آهن/ تذکرات لازم در جهت رفع مشکلات داده شد
در پی افزایش سفرهای ریلی در ایام پایانی ماه صفر به ویژه سفرهای زیارتی هموطنان به مقصد مشهد مقدس، بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی در بازدیدی سه ساعته از ایستگاه راه آهن تهران نحوه خدمت رسانی به مسافران را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، در پی افزایش سفرهای ریلی در ایام پایانی ماه صفر به ویژه سفرهای زیارتی هموطنان به مقصد مشهد مقدس و بمنظور بررسی آخرین وضعیت تردد مسافران و نحوه خدمترسانی به زائران حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، مهدی خنجری بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور با همراهی سربازرس گروه حمل و نقل جادهای و بازرس گروه حمل و نقل ریلی به صورت سرزده از ایستگاه راه آهن تهران بازدید کرد.
در این بازدید سه ساعته خنجری و هیات همراه با حضور در بخشهای مختلف راه آهن تهران، آخرین وضعیت خدمترسانی به مسافران را بررسی و بر نحوه عملکرد و اقدامات صورت گرفته نظارت کرد.
واحد خدمات مسافری، رسیدگی به شکایات مردمی، سیستم تهویه سالن انتظار، سکوهای مسافرگیری، پارکینگ خودروها و دیگر بخشهای راه آهن نیز مورد بازدید قرار گرفت.
وی همچنین با حضور در سکوی پذیرش قطار و گفتوگوی چهره به چهره با مسافران در کوپه های قطار در مسیرهای مختلف، از نحوه تهیه بلیت، پذیرش و خدمترسانی در سالن انتظار و نحوه مسافرگیری کسب اطلاع کرد و موارد ایمنی، بهداشتی و غیره در قطارها را مورد ارزیابی قرار داد.
بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی کل کشور همچنین آخرین وضعیت مسافرگیری قطارهای حومه تهران و نحوه خدمترسانی به مسافران را مورد بررسی قرار داد.
خنجری در پایان این بازدید ضمن تماس تلفنی با مدیر عامل راه آهن در راستای تکریم ارباب رجوع تاکید کرد که تعداد صندلیها در سالن انتظار افزایش یابد و جایگاهی ویژه برای مسافران ناتوان و کم توان جهت نشستن بر روی صندلی تا زمان حرکت قطار ایجاد شود.
وی همچنین پیرامون تقویت سیستم خنک کننده سالن انتظار دوم مسافری، افزایش تابلوهای هوشمند اعلامات حرکت قطار و راهنما و دیگر نواقص مشاهده شده، تذکرات لازم را ارائه کرد.
انتهای پیام/