- حل مشکلات کارخانه الیاف گستر یزد در جریان بازدید بازرسکل قضایی استان یزد 04/04/25
- بازرس کل استان قزوین: قانون ثبت رسمی معاملات نیازمند نظارتهای هدفمند است 04/04/25
- بازرس کل استان قزوین: معادن باید به تعهدات خود در قبال محیط زیست عمل کنند 04/04/25
- بازدید بازرسکل استان قم از مرکز درمان ناباروری طهورا/ مشکلات این مرکز درمان ناباروری در دستور کار بازرسی کل استان 04/04/25
- بازدید بازرس کل استان گیلان از سایت دفن زباله لندفیل آستارا/ گلایه آقایی از عدم ساماندهی سایت دفن زباله آستارا 04/04/24
- نشست بازرسکل استان خراسان رضوی با قرارگاه مردمی جمعیت استان برگزار شد/ فتوحی: اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند پیگیری جدیتر دستگاههاست 04/04/24
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از بخشهای توسعهیافته زندان نقده 04/04/24
- بازرس کل قضایی آذربایجان غربی: تلاش شبانه روزی مرزبانی و سپاه، رمز امنیت پایدار در مرزهای آذربایجان غربی است 04/04/23
- بازدید بازرس کل زنجان از پروژه اراضی لیل آباد 04/04/23
- بازدید 10ساعته بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از زیرساختهای عشایری زیوه ارومیه 04/04/23
در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ صورت میگیرد
معرفی خدمات الکترونیکی سازمان بازرسی کل کشور
در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ صورت میگیرد
معرفی خدمات الکترونیکی سازمان بازرسی کل کشور
به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، علی نظامی مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان با اشاره به برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ طی روزهای آتی و حضور سازمان در این نمایشگاه، اظهار داشت: سازمان بازرسی کل کشور در اجرای ماده 2 قانون تشکیل سازمان و بهمنظور تسهیل دسترسی مردم به این سازمان برای رسیدگی و پاسخگویی به شکایات آنان از دستگاههای اجرایی و همچنین دریافت بهموقع گزارشها و اعلامات مردمی از سوء جریانها و آسیبهای دستگاههای اجرایی، از سالهای گذشته نسبت به راهاندازی و توسعه سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات به آدرس shekayat.bazresi.ir اقدام نموده است. در این سامانه ضمن بررسیهای مقدماتی و پیگیری حل مشکلات افراد، نسبت به بررسی و تحلیل گزارشهای مردمی اقدام شده و موارد حائز اهمیت، جهت انجام بررسیهای تکمیلی بهصورت سیستمی به ادارات کل نظارت و بازرسی ارجاع میگردد.
مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان بازرسی کل کشور، تصریح کرد: در حال حاضر مرکز رسیدگی به شکایات سازمان بهصورت الکترونیکی به بیش از 10.000 دستگاه اجرایی در سراسر کشور متصل بوده و فرآیند نحوه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی را نظارت و پیگیری مینماید. بر همین اساس مقرر گردید بهمنظور آشنایی بیشتر مردم با سامانه فوق، کارشناسان این سازمان در نمایشگاه الکامپ 25 حضور یافته و آماده خدمترسانی به بازدیدکنندگان باشند.
وی در خصوص فرایندها و مأموریتهای سازمان نیز خاطرنشان کرد: حدود 20 سامانه و سرویس نرمافزاری در سازمان بازرسی کل کشور فعال است که از مهمترین آنها میتوان به سامانه بازرسی اشاره نمود. این سامانه بهمنظور ثبت اطلاعات پروندههای بازرسی و گزارشهای تهیهشده سازمان و با هدف افزایش سرعت و دقت در رسیدگی به پروندههای بازرسی توسط کارشناسان فناوری اطلاعات سازمان طراحی و پیادهسازی شده است و شامل فرآیندهای تشکیل و اصلاح پرونده، صدور حکم بازرسی، استقرار هیأتهای بازرسی، تهیه و تأیید گزارش، پیگیری گزارشهای ارسالی و ... میباشد. همچنین بانک اطلاعات متهمین مندرج در گزارشهای تعقیب کیفری و اداری و داشبورد گزارشگیری و آمارهای مدیریتی از دیگر امکانات این سامانه میباشد. این سامانه فرآیند محور و مبتنی بر وب بوده و تمامی امور مربوط به تشکیل پرونده تا ارسال گزارش و پیگیری آنها را بر اساس سطوح دسترسی پشتیبانی میکند.
