- خدمات بیمهای زیر ذرهبین بازرسان سازمان بازرسی/تاکید بر تسریع در پرداخت خسارات توسط شرکتهای بیمه/ نامه هشداری سازمان بازرسی به مدیران بیمه مرکزی 04/04/30
- بازدید بازرس کل استان گیلان از سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت 04/04/30
- بازدید بازرس کل گیلان از نیروگاه سیکل ترکیبی پرهسر/تاکید آقایی بر توسعه این نیروگاه 04/04/30
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی استان یزد از هیاتهای حل اختلاف مالیاتی/مختاری: مرکز دادرسی مالیاتی یکی از ارکان حیاتی سازمان امور مالیاتی است 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان گیلان از پروژه کمربندی سیاهکل/ آقایی خبر داد: تشکیل کمیته نظارت بر شورای اداری شهرستانها در بازرسی کل استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از روند برگزاری کنکور سراسری در استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان تهران و مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه آهن/ سهرابخان: خط قرمز بازرسی کل استان نارضایتی مردم است 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان قم از اتاق اصناف استان/ تاکید طالبی بر هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و تشکلهای صنفی 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان لرستان از برخی پروژههای عمرانی خرم آباد 04/04/29
- استقرار هیئت بازرسی در اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان 04/04/29
برگزاری میز خدمت و ملاقات مردمی توسط بازرس کل استان سیستان و بلوچستان
بازرس کل استان سیستان و بلوچستان علاوه بر برگزاری میز خدمت در مسجد، در محل بازرسی کل استان ملاقات عمومی برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسی استان سیستان و بلوچستان، محمدرضا شهریاری نژاد بازرسکل استان به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در مسجد مولای متقیان زاهدان با مردم دیدار و گفتوگو کرد.
بازرس کل استان سیستان و بلوچستان پس از شنیدن صحبتها و دغدغههای مردم و ثبت شکایات آنان جهت رسیدگی کامل و سریع به موضوعات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.
همچنین بازرس کل استان سیستان و بلوچستان در محل بازرسی کل به صورت مستقیم با مردم ملاقات کرد.
شهریاری نژاد در حاشیه این دیدار گفت: در راستای تحقق دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه جهت تقویت و افزایش ارتباط بازرسیهایکل با مردم و تکریم اربابرجوع برگزار شد.
شهریارینژاد گفت: عمده مباحث مطرح شده از سوی مردم در این دیدار مشکلات بانکهای استان، شهرداریها، آموزش و پرورش، جهادکشاورزی، دارایی و سایر دستگاههای اجرایی بود.
بازرس کل استان ارتباط و پیگیری مشکلات مردمی را از وظایف مسئولان بیان کرد و گفت: مدیران دستگاههای اجرائی باید یک روز در هفته را برای پاسخگویی به مردم در نظر گرفته و جوابگوی سئوالات آنها باشند
بازرسکل استان یادآور شد: این دیدار مردمی که از ساعت 10:00 صبح شروع و مدت 3 ساعت به طول انجامید و به درخواست 10 نفر از مراجعهکنندگان رسیدگی و دستورات لازم برای حل مشکلات آنها به گروههای ذیربط صادر شد.
لازم به ذکر می باشد دیدار مردمی هر هفته، سه شنبهها در بازرسی کل استان برگزار و مردم میتوانند بیواسطه مسائل و مشکلات خود را با بازرس کل استان در میان بگذارند.
