- خدمات بیمهای زیر ذرهبین بازرسان سازمان بازرسی/تاکید بر تسریع در پرداخت خسارات توسط شرکتهای بیمه/ نامه هشداری سازمان بازرسی به مدیران بیمه مرکزی 04/04/30
- بازدید بازرس کل استان گیلان از سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت 04/04/30
- بازدید بازرس کل گیلان از نیروگاه سیکل ترکیبی پرهسر/تاکید آقایی بر توسعه این نیروگاه 04/04/30
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی استان یزد از هیاتهای حل اختلاف مالیاتی/مختاری: مرکز دادرسی مالیاتی یکی از ارکان حیاتی سازمان امور مالیاتی است 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان گیلان از پروژه کمربندی سیاهکل/ آقایی خبر داد: تشکیل کمیته نظارت بر شورای اداری شهرستانها در بازرسی کل استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از روند برگزاری کنکور سراسری در استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان تهران و مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه آهن/ سهرابخان: خط قرمز بازرسی کل استان نارضایتی مردم است 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان قم از اتاق اصناف استان/ تاکید طالبی بر هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و تشکلهای صنفی 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان لرستان از برخی پروژههای عمرانی خرم آباد 04/04/29
- استقرار هیئت بازرسی در اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان 04/04/29
بازرس کل استان گیلان: بازرسی به دنبال کمک برای تحقق سلامت نظام اداری است
بازرسکل استان گیلان با حضور در برنامه زنده رادیویی استانی «دریچه» اقدامات و تکالیف این دستگاه نظارتی را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان گیلان، سجاد دهده جانی بازرسکل استان در این برنامه زنده رادیویی استانی با بیان شیوهها و انواع بازرسیها خاطرنشان کرد: بازرسی به دنبال تقویت نظارتها و کمک به دستگاهها برای تحقق سلامت نظام اداری است و در این مسیر تلاش میکنیم قبل از وقوع و بروز هرگونه تخلف و یا جرمی در دستگاههای اداری با ارائه پیشنهادهای اصلاحی به موقع و موثر از وقوع اتفاق جلوگیری کنیم.
وی که به مناسبت هفته قوه قضائیه در این برنامه حضور پیدا کرده بود با اشاره به تعیین تکلیف بیش از 4000 شکایت و اعلامیه ورودی به سامانه ملی رسیدگی به شکایات در این بازرسی کل از ابتدای سال تا کنون، افزود: با راهاندازی بخش نظرسنجی و اخذ بازخورد شهروندان در این سامانه مردم نیز میتوانند نسبت به عملکرد این دستگاه نظارتی اعلام نظر کنند.
بازرسکل استان گیلان ادامه داد: براساس قانون، پیشنهادهای سازمان بازرسی برای دستگاههای مخاطب لازمالاجرا بوده و میبایست با قید فوریت و بی کم و کاست به مرحله اجرا در بیاید و اگر مدیران دستگاهها نسبت به این مهم توجه لازم را نداشته باشند، این رفتار در قالب گزارشی با معرفی به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری و یا مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
دهده جانی در خصوص راهها و شیوههای دسترسی به بازرسی و انعکاس شکایات و اعلامات گفت: راههای دسترسی مردمی به این سازمان از طرق مختلف از جمله سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات، مراجعه حضوری و تلفن گویای 136 بوده و همکارانم در این مجموعه نظارتی تحت هر شرایطی آمادگی دریافت گزارشات و ورود به موضوع مطرح شده را دارند.
