- خدمات بیمهای زیر ذرهبین بازرسان سازمان بازرسی/تاکید بر تسریع در پرداخت خسارات توسط شرکتهای بیمه/ نامه هشداری سازمان بازرسی به مدیران بیمه مرکزی 04/04/30
- بازدید بازرس کل استان گیلان از سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت 04/04/30
- بازدید بازرس کل گیلان از نیروگاه سیکل ترکیبی پرهسر/تاکید آقایی بر توسعه این نیروگاه 04/04/30
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی استان یزد از هیاتهای حل اختلاف مالیاتی/مختاری: مرکز دادرسی مالیاتی یکی از ارکان حیاتی سازمان امور مالیاتی است 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان گیلان از پروژه کمربندی سیاهکل/ آقایی خبر داد: تشکیل کمیته نظارت بر شورای اداری شهرستانها در بازرسی کل استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان سیستان و بلوچستان از روند برگزاری کنکور سراسری در استان 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان تهران و مشاور رئیس سازمان بازرسی کل کشور از راه آهن/ سهرابخان: خط قرمز بازرسی کل استان نارضایتی مردم است 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان قم از اتاق اصناف استان/ تاکید طالبی بر هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و تشکلهای صنفی 04/04/29
- بازدید بازرس کل استان لرستان از برخی پروژههای عمرانی خرم آباد 04/04/29
- استقرار هیئت بازرسی در اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان 04/04/29
بازرس کل استان ایلام: خط قرمز ما در بازرسی کل استان مردم هستند
بازرسکل استان ایلام گفت: خط قرمز ما در بازرسی کل استان مردم هستند.
به گزارش روابط عمومی بازرسی استان ایلام، مالک روشنی در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات استان به ارائه گزارش کاملی از اهم اقدامات انجام گرفته در سال ۱۴۰۱ پرداخت و افزود: گزارشهای بازرسی در سال گذشته ۲۰۵ فقره بوده که از این تعداد ۱۴۵ موردگزارش اصلاح امور و ۵ مورد تعقیب کیفری و ۵۷ فقره گزارش اداری_ انتظامی است.
وی افزود: با توجه به اولویت پیشگیری از زمان شروع به کار تا الان که دو ماه و ده روز است برای مدیران، حراستها و بازرسیها و حقوقیهای حدود ۳۰ اداره جلسه توجیهی در بازرسی کل تشکیل شده و هدف از این جلسات بررسی نقایص و نارضایتیهای مردم از آن اداره و ارائه راهکار لازم در قالب مصوبه است.
بازرسکل استان در بخش دیگری از گزارش بیان کرد؛ حسبالامر ریاست عالی سازمان و به جهت جلب رضایتمندی مردم بازرسیهای سرزده را درسال 1402با همراهی صدا و سیمای مرکز استان بصورت جدی آغاز کردهایم و این موضوع به منظور نظارت بر دستگاههای خدماترسان و نحوه ارائه خدمات به مردم استان است و مورد اقبال و از انتظارت عموم مردم میباشد. در بازرسی از برخی دستگاهها مشکلاتی احصاء و در همان روز به مدیران جهت برطرف کردن آن ابلاغ کردهایم و تا رفع مشکل آن را رصد میکنیم.
وی گفت: ریاست عالی سازمان بازرسی کل کشور با انجام کار کارشناسی حدود ۲۲۰ گلوگاه فساد را شناسایی و در یک برنامه ۴ساله در قالب بازرسی برنامهای بررسی و انشاءالله با انجام این برنامهها شاهد تاثیر آنها در ریشه کن نمودن فساد باشیم.
وی بیان کرد: خط قرمز ما در بازرسی کل استان مردم هستند. به هیچ عنوان برای ما قابل قبول نیست که مردم برای انجام امورات قانونی خود به ادارات مراجعه و به جهت سهل انگاری یا بروکراسیهای بیمورد اداری آزرده خاطر شوند.
