- بازدید سرزده بازرسکل استان خراسان شمالی از عملکرد دستگاههای اجرایی و خدماترسان شهرستان گرمه 04/04/21
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی اردبیل از بیمارستانهای استان 04/04/21
- بازدید بازرس کل استان خراسان شمالی از واحد تولیدی فرآوری قیر در شهرک صنعتی بجنورد 04/04/21
- بازدید شبانه بازرس کل قضایی اردبیل از مجتمع کشتارگاه مرغ آرتا جوجه 04/04/21
- بازدید سرزده بازرس کل قضایی اردبیل از ایستگاه آتشنشانی در شهرستان مرزی نمین 04/04/18
- بازرس کل استان بوشهر: رویکرد سازمان بازرسی در مورد تخلف احتمالی پیشگیری است 04/04/18
- بازدید بازرس کل آذربایجان شرقی از شهرک صنعتی شهید سلیمی 04/04/18
- بازدید بازرسکل استان قم از محل سیلو ذخیره گندم و انبار کالاهای اساسی استان 04/04/18
- بازدید بازرس کل قضایی آذربایجان غربی از شرکت تولیدی شیشه سکوریت الیاس ارومیه 04/04/18
- بازدید بازرس کل قضایی کهگیلویه و بویراحمد از منطقه عشایری کاکان یاسوج 04/04/18
بازدید سرزده بازرسکل قضایی استان یزد از مدیریت امور شعب بانک ملی استان یزد/ مختاری: بالاترین مراجعات مردمی به واحد رسیدگی به شکایات مربوط به طولانیشدن پروسه پرداخت تسهیلات در شعب بانکها است
بازرسکل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی از مدیریت امور شعب بانک ملی استان یزد بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی بازرسیکل استان یزد، رضا مختاری بازرسکل قضایی استان یزد در راس یک هیات بازرسی با هدف ارزیابی مجموعه فعالیتها و نحوه پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان به صورت سرزده از مدیریت امور شعب بانک ملی استان و شعب کاشانی و غدیر یزد بازدید کرد.
بازرس کل قضایی استان یزد در این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان واحدهای مختلف نحوه خدماترسانی بانک ملی به مردم و پاسخگویی و راهنمایی متقاضیان را مورد بررسی قرار داد.
مختاری در حاشیه این بازدید طی سخنانی گفت: هدف از بازرسیهای سرزده از دستگاههای خدماترسان نظارت بر نحوه خدمترسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع مطابق سیاستهای سازمان بازرسی کل کشور و از تاکیدات رئیس سازمان میباشد که بر همین اساس بازرسی کل استان نیز این موضوع را به صورت مستمر و برنامهریزی شده در دستورکار خود قرار داده است.
بازرس کل قضایی استان یزد در خصوص بیشترین موارد شکایت مردمی در مورد عملکرد بانکها بیان کرد: متأسفانه بالاترین مراجعات مردمی به واحد رسیدگی به شکایات مربوط به طولانی شدن پروسه پرداخت تسهیلات در شعب بانک میباشد و این امر باید اصلاح شود.
وی خاطر نشان کرد: در بازدیدهای سرزده، به مدیران مربوطه در خصوص نظارت کافی بر مجموعه تحت مدیریت خود پیرامون برخورد با متقاضیان و تکریم اربابرجوع تذکرات و هشدارهای لازم ارائه میگردد و ملاک ارزیابی ارائه خدمات و فعالیت دستگاه بر اساس میزان رضایتمندی مردم از آنها است.
گفتنی است در این بازدید طی نشستی با مسئولان امور شعب بانک ملی استان یزد، مشکلاتی از قبیل کمبود نیروی انسانی با توجه به بازنشستگی بسیاری از کارمندان بانک، نسبت منابع به مصارف بانک مطرح و مورد بررسی لازم قرار گرفت. گفتنی است بانک ملی استان یزد دارای پنج حوزه و تعداد 72 شعبه و 4 باجه است.
